Ερευνητική Εργασία - Project (Γενικό Λύκειο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

Ανακαλύπτοντας την ένατη τέχνη...Τα κόμικς!

135 λεπτά

4η ομάδα

Φύλλα Εργασίας

Περιγραφή μεθοδολογίας- διαδικασίας

Υπο-θέμα 4ο

Οι μαθητές της τέταρτης ομάδας αναλαμβάνουν να μελετήσουν το τέταρτο υπο-θέμα "Τα  κόμικς  ως  μέσο  επικοινώνησης  ιδεών - Μελέτη των κωμωδιών του Αριστοφάνη" διερευνώντας τα παρακάτω ερωτήματα. Συγκεκριμένα, η ομάδα αναλαμβάνει δραστηριότητες, πραγματοποιεί έρευνα και προσεγγίζει περιγραφικά, ερευνητικά και κριτικά το δικό της υπο-θέμα. Παράλληλα με τα προηγούμενα, δημιουργεί το δικό της φάκελο εργασίας. Στο παρόν ψηφιακό διδακτικό σενάριο παρουσιάζονται δραστηριότητες που αντιστοιχούν σε 3 διδακτικές ώρες.

Τα διερευνητικά ερωτήματα της τέταρτης ομάδας είναι τα εξής:

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους;

Γιατί είναι σημαντικό να διαδίδονται τα κόμικς;

Ποιες είναι οι θετικές επιδράσεις των κόμικς;

Ποιες είναι οι αρνητικές επιδράσεις των κόμικς;

Ποια είναι τα μέσα διάδοσης της εικονογραφήγησης στο κοινό;

Μελέτη περίπτωσης: Ανάλυση των κόμικς "Οι κωμωδίες του Αριστοφάνη"

Στο τέλος της ερευνητικής εργασίας, η συγκεκριμένη ομάδα θα παρουσιάσει το τέχνημά της, το οποίο θα είναι η δημιουργία ενός διαδικτυακού τόπου με τίτλο "Ανακαλύπτοντας την ένατη τέχνη...Τα κόμικς!".

Εισαγωγή

Δραστηριότητα 1η

Δραστηριότητα 2η

Ένα αντιρατσιστικό κόμικ

Δραστηριότητα 3η

Τα κόμικς και οι υποστηρικτές τους

Τα κόμικς και οι επικριτές τους

Δραστηριότητα 4η

Οι κωμωδίες του Αριστοφάνη

Δημιουργός Σεναρίου: ΟΛΓΑ ΠΑΙΖΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)