Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

«Με ληρολογήματα και χαϊκού στης φαντασίας τα στενά και στις γωνιές του παιδικού νου»

30 λεπτά

Εικονογράφηση των limericks του Γιώργου Σεφέρη.

Η τρίτη φάση του σεναρίου προέκυψε ύστερα από σχετικό σχόλιο δύο νηπίων σχετικά με την ασπρόμαυρη εικονογράφηση των ληρολογημάτων του Γιώργου Σεφέρη από τον ίδιο τον ποιητή. Πρότειναν να ζωγραφίσουν και εκείνα τα ληρολογήματα του Σεφέρη, δίνοντας τη δική τους εικαστική εκδοχή και προσθέτοντας χρώμα. Δημιουργήθηκαν για τον λόγο αυτό από την εκπαιδευτικό της τάξης φύλλα εργασίας ελεύθερης εικαστικής δημιουργίας (βλ.παρακάτω) και το κάθε παιδί επέλεξε να εικονογραφήσει 2 από τα ληρολογήματα που είχαμε διαπραγματευθεί στις δύο προηγούμενες φάσεις του σεναρίου. Στο τέλος της παρούσας φάσης, κάθε παιδί σχολίασε και εξήγησε την εικαστική απόδοση των ληρολογημάτων που είχε επιλέξει.

Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.

Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.

Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.

Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.

Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.

Ζωγραφίζω όπως φαντάζομαι το ληρολόγημα του Γιώργου Σεφέρη.

Δημιουργός Σεναρίου: Σουλτάνα Μάνεση (Εκπαιδευτικός)