Μελέτη Περιβάλλοντος (Προσχολική)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

«Σύννεφα, ήλιος ή βροχή πάνω απ’ το σπίτι μου ή σε όλη τη γη;»

20 λεπτά

Μεταγνωστική

Δραστηριότητα 1

Σκοπός: Να χρησιμοποιήσουν τα παιδιά τις νέες γνώσεις που αποκόμισαν από τις δραστηριότητες που προηγήθηκαν με παιγνιώδη και διασκεδαστικό τρόπο.

Δραστηριότητα: Στη «γωνιά της συζήτησης», η νηπιαγωγός τοποθέτησε σε εμφανές σημείο το χάρτη της Ελλάδας. Επίσης είχε εκτυπώσει και πλαστικοποιήσει κάρτες που απεικόνιζαν τα σύμβολα του καιρού. Στη συνέχεια ρώτησε τα παιδιά εάν θα ήθελαν να γίνουν «παρουσιαστές του καιρού». Αφού συμφώνησαν, η νηπιαγωγός παρουσίασε στα παιδιά τις κάρτες με τα σύμβολά του καιρού. Μάλιστα προσπάθησε να εμπεδώσει και το νέο λεξιλόγιο, επί παραδείγματι αντί για αέρας, έλεγε μποφόρ κλπ. Την αρχή του παιχνιδιού έκανε η νηπιαγωγός και στη συνέχεια έλαβαν ενεργό δράση τα νήπια. Τα μεγαλύτερα παιδιά προτίμησαν να παρουσιάσουν τον καιρό μόνα τους, ενώ τα προνήπια, ζήτησαν και από έναν «συμπαρουσιαστή». Η διαδικασία βιντεοσκοπήθηκε από τη νηπιαγωγό και έπειτα προβλήθηκε στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, πράγμα που ενθουσίασε τα παιδιά.

Γινόμαστε μετεωρολόγοι!

Δημιουργός Σεναρίου: Αγγελική Κοκκώνη (Εκπαιδευτικός)