Γερμανική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

Warum studieren? - Γιατί να σπουδάσω?

45 λεπτά

Επανάληψη και εμπέδωση μέσω προσωπικής εργασίας

Φύλλα Εργασίας

Οι μαθητές έχουν επεξεργαστεί μέχρι τώρα τις "δευτερεύουσες προτάσεις" (Finalsätze, Doppelkonjuktionen, Kausalsatz).

Αφού  πουν τις προτάσεις που ετοίμασαν και τις διορθώσουμε, χωρίζονται σε ομάδες και τους δίνονται οι εξής ιστότοποι :

1) http://www.azubiyo.de/berufe/a-z

2) http://www.ausbildung.de/berufe/themen/  και

3) http://www.berufe-lexikon.de/

όπου υπάρχουν καταχωρημένα όλα τα επαγγέλματα (κάποια και με εικόνες, όλα με διευκρινήσεις κι αναλυτικές επεξηγήσεις). Με αυτόν το τρόπο θα τα ξαναθυμηθούν και θα επιλέξουν 2-3 επαγγέλματα που τους αρέσουν, να τα συζητήσουν στην ομάδα και να μας τα παρουσιάσουν μετά στην ολομέλεια (εξηγώντας και γιατί τα επέλεξαν).

Δίνεται στις ομάδες το ερώτημα: "Wo sind Sie in 5 Jahren von jetzt? Was glauben Sie, machen Sie dann?" Το συζητάνε οι ομάδες, καταγράφουν τις ιδέες /επιθυμίες / σκέψεις τους και το παρουσιάζουν με τη σειρά στην ολομέλεια της τάξης.

Σύντομη προφορική αξιολόγηση της διαδικασίας.

Berufe

Δημιουργός Σεναρίου: ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΡΔΑΛΟΥΠΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)