Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 2 ώρες

Διαδίκτυο και Διαδίκτυο των Πάντων(Internet and Internet of Things-IoT)

20 λεπτά

Υπηρεσιες Διαδικτύου (παρέχονται-εκμεταλευόμαστε)

Φύλλα Εργασίας

Οι μαθητές επισκέπτονται εναν συγκεκριμένο ιστότοπο (π.χ www.in.gr). Γίνεται συζήτηση για τις βασικές  υπηρεσίες (π.χ αντληση πληροφοριών) με την αντιστοιχη επίδραση σε διάφορους τομείς της ζωής  (όπως ειδήσεις, βιβλία -περιοδικά και σχολεια στο διαδίκτυο, παιχνίδια on-line, εκπαίδευση, πολιτισμός, μουσεία , βιβλιοθήκες) με στόχο να γίνει κατανοητή  η έννοια της ιστοσελίδας,του δικτυακου τόπου και της διεύθυνσης url. Μαλιστα μια ιδεα ειναι ο μαθητής να επιλέξει απο τα προγραμματα-Συστημα Windows-Γραμμή εντολων του ΗΥ του και να πληκτρολογήσει στον υπολογιστή του στην Γραμμή εντολών, την εντολή tracert www.in.gr, για  να κατανοήσει τι ειναι μια ip διεύθυνση και να δει την διαδρομή που συμβαινει μεταξύ των διασυνδεδεμένων κόμβων και κατόπιν να το συγκρινει με το φυλ εργ 1.Ακολουθει καταιγισμος ιδεών και συζήτηση και ακολουθει  η δραστηρίοτητα αντιστοιχίσεων, οπως  και  με  συμπληρωση των κενών   (στη φάση 4)  προς αξιολόγηση

Τοπολογία του Internet

Αντιστοιχείστε τον Δικτυακό τόπο με τη λεξη που τον εκπροσωπει

Δημιουργός Σεναρίου: ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΜΥΡΩΝΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΩΤΣΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Συντονιστής)