Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 8 από 8 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στην επεξεργασία κειμένου (πληκτρολόγηση και εισαγωγή εικόνων)

Πληροφορική, Λογισμικό, Επεξεργασία Κειμένου

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Βασικές Έννοιες Λειτουργικών Συστημάτων

Πληροφορική, Λογισμικό, Λειτουργικό Σύστημα

Μοντέλο Οντοτήτων Συσχετίσεων

Πληροφορική, Λογισμικό, Βάσεις δεδομένων

Από την απλή στη σύνθετη και πολλαπλή δομή επιλογής

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Δημιουργία, εμφάνιση, μέτρηση πλήθους γραμμών, λέξεων και χαρακτήρων αρχείων κειμένου στο Λ/Σ Unix

Πληροφορική, Λογισμικό, Λειτουργικό Σύστημα