
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Δημοτικό)
λεπτά
Ορισμός ομάδων εργασίας – ανάθεση αρμοδιοτήτων
Ακούν τους ήχους από την αυλή τους
Διευκρίνιση:
Αν δεν υπάρχουν φυσικοί ήχοι, ακούς ηχητικό τραγούδι
Γινόμαστε ομάδα στην αυλή
Διευκρίνιση:
Διαλέγω τη δουλειά μου και φτιάχνω την ομάδα μου
Σχόλιο:
Με αυτή τη δραστηριότητα οι μαθητές φτιάχνουν την ομάδα τους και παράλληλα ο εκπαιδευτικός βλέπει τα ενδιαφέροντά τους
Η αυλή μου είναι χρήσιμη γιατί...
Διευκρίνιση:
https://bubbl.us/?h=85f11/574041/54dnJ5l60aiJI&r=1440068316
Σχόλιο:
Δημιουργούμε ημιδομημένο εννοιολογικό χάρτη, τον οποίο καλούνται να συμπληρώσουν οι μαθητές (Υπάρχει στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://bubbl.us/?h=85f11/574041/54dnJ5l60aiJI&r=1440068316)
Η αυλή μου είναι χρήσιμη γιατί...
Διευκρίνιση:
Συμπληρώστε στον χάρτη της χρησιμότητας της αυλής
Σχόλιο:
Δίνεται ημιδομημένος εννοιολογικός χάρτης
Δημιουργός Σεναρίου: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΤΣΙΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΓΚΟΤΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ/ΧΑΤΖΗΚΩΝΤΗ ΟΛΓΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΤΡΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (Συντονιστής)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΓΚΟΤΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ/ΧΑΤΖΗΚΩΝΤΗ ΟΛΓΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΤΡΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (Συντονιστής)