Πρόγραμμα Πολιτιστικών Θεμάτων (Προσχολική)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

Υπάρχουν ζώα στο Αρχαιολογικό Μουσείο;

60 λεπτά

Ασκήσεις εμπέδωσης- αξιολόγηση.

Φύλλα Εργασίας

Στα πλαίσια της διαθεματικότητας τα παιδιά κάνουν

1. ασκήσεις γλώσσας (ταιριάζω το ζώο με το όνομά του).

2. ασκήσεις αριθμητικής (μετράω τα ζώα και βρίσκω τον σωστό αριθμό)

3. παίζουν παιχνίδι μνήμης. Καθώς ανασηκώνουν τις αναποδογυρισμένες κάρτες αναφέρουν και το όνομα του Θεού που απεικονίζεται σε αυτές.

4. συμπληρώνουν ανοιχτού τύπου φύλλο εργασίας : Αν ήσουν αρχαίος Αιγύπτιος Θεός τη μορφή ποιου ζώου θα διάλεγες να έχεις; Γιατί; Ζωγράφισε τον εαυτό σου όπως τον φαντάζεσαι σαν αρχαίο Αιγύπτιο Θεό.

Αξιολόγηση:Ανάλογα με το ποσοστό επιτυχίας των παιδιών στις ασκήσεις κρίνεται η επιτυχία του σεναρίου.

Πώς ονομάζεται το εικονιζόμενο ζώο;

Διευκρίνιση: 
Δίνονται δύο πιθανές απαντήσεις. Το παιδί πρέπει να βρει τη σωστή λέξη και να την πληκτρολογήσει στον χώρο της απάντησης.

Διάλεξε το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένα τα εικονιζόμενα εκθέματα.

Μέτρησε τα ζώα.

Βρες τα ίδια ζώα.

Διευκρίνιση: 
Τα παιδιά γυρίζουν ανά δύο τις κάρτες για να αποκαλυφθεί η εικόνα. Πρέπει να θυμούνται πού είχαν δει το ίδιο ζώο για να φτιάξουν ζευγάρι.
Δημιουργός Σεναρίου: Αγλαϊα Ζερμπίνη (Εκπαιδευτικός)