Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Προσχολική)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

"Μελετώ τους δεινόσαυρους"

60 λεπτά

Ας μάθουμε παίζοντας

Φύλλα Εργασίας

Σε αυτή τη φάση εξηγεί η νηπιαγωγός τις οδηγίες κάθε διαδραστικού παιχνιδιού με τη βοήθεια του προβολέα. Στη συνέχεια,  οι μικρές ομάδες πηγαίνουν στις γωνιές των υπολογιστών  για να παίξουν με τα διαδραστικά εργαλεία ενώ τα υπόλοιπα συμπληρώνουν ατομικά ή σε δυάδες (αν επιλέξουν) το φύλλο έρευνας μέσα στην τάξη (φύλλο έρευνας) για να παρουσιάσουν ο καθένας τον δεινόσαυρο που επιθυμεί (την επόμενη μέρα- εκτός χρονικού περιορισμού σεναρίου). Μπορούν να χρησιμοποιήσουν υλικό και τρισδιάστατα μοντέλα από τις γωνιές των δεινοσαύρων. Εάν περισσέψει χρόνος μπορούν να ζωγραφίσουν προαιρετικά το φύλλο εργασίας με τα εργαλεία του παλαιοντολόγου (φύλλο ζωγραφικής).

ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΜΝΗΜΗ;

Διευκρίνιση: 
Γύρνα τις κάρτες και προσπάθησε να κάνεις ζευγαράκια

Η εξαφάνιση των δεινοσαύρων

Διευκρίνιση: 
Κάνε κλικ όπου εμφανίζεται κουμπάκι για να παίξουμε!

Η ΖΩΗ ΣΤΗ ΓΗ

Διευκρίνιση: 
Κάνε κλικ στα κουμπιά για να ταξιδέψεις στα χνάρια των δεινοσαύρων
Σχόλιο: 
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΥΤΟ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΗΤΑΝ Η ΦΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ (ΙΟΥΡΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ) Η ΜΑΝΟΛΙΑ.

Θεωρητική προσέγγιση

Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ (Εκπαιδευτικός)