Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Προσχολική)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

ΜΑΓΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ...

45 λεπτά

Ορισμός Ομάδων Εργασίας/ Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης

Φύλλα Εργασίας

Αφού χωριστούμε σε Ομάδες Εργασίας των 4-5 ατόμων όπου κάθε ομάδα αναλαμβάνει κι έναν ρόλο, διαμορφώνουμε το ακριβές Σχέδιο Δράσης μας. Εστιάζουμε σε πράγματα που μπορούμε να ζητήσουμε από Φορείς (παιδική χαρά, παγκάκια, στέγαστρα), σε πράγματα που μπορούμε να δημιουργήσουμε μόνοι μας (αισθητική αναβάθμιση του χώρου/ζωγραφική τοίχων, βρύσης/επιδαπέδια παιχνίδια/"trash art" στην αυλή μας από παλιά άχρηστα υλικά) και σε πράγματα που μπορούν να μας βοηθήσουν οι γονείς μας (δημιουργία σχολικού κήπου, ανθόκηπου, δεντροφύτευση). Προσπαθούμε να δούμε από πού θα βρούμε τους οικονομικούς πόρους για την υλοποίηση των δράσεών μας, από πού θα προμηθευτούμε πιθανά υλικά που θα χρειαστούν (σκαλιστήρια και εργαλεία κήπου, γλάστρες, χρώματα τοίχων και δαπέδου, παγκάκια, παλέτες, δέντρα, σπόρους και φυτώρια) και σε ποιούς Φορείς ακριβώς θα πρέπει να απευθυνθούμε.

ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Διευκρίνιση: 
Οι μαθητές αφού έχουν χωριστεί σε Ομάδες Εργασίας, προσπαθούν να θυμηθούν τι ακριβώς κάνει κάθε Ομάδα και να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις.
Σχόλιο: 
Όλα τα παιδιά του τμήματος γνωρίζουν ήδη τις υποχρεώσεις καθε Ομάδας.

ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΜΑΣ-ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ;

Διευκρίνιση: 
Mε τη βοήθεια του Google map εκτυπώνουμε το σχεδιάγραμμα της αυλής μας, το παρατηρούμε και προσπαθούμε να βρούμε τι ακριβώς θέλουμε να έχει και σε ποια σημεία.
Σχόλιο: 
Αρχικά, χωρίζουμε την αυλή σε "ζώνες" , βρίσκουμε τι είναι κατάλληλο να φτιάξουμε σε κάθε ζώνη και τέλος, σκεφτόμαστε σε ποιους Φορείς πρέπει να απευθυνθούμε για να μας βοηθήσουν !!!

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ;

Δημιουργός Σεναρίου: Κων/να Τάλλου (Εκπαιδευτικός)