Μουσική (Γυμνάσιο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 2 ώρες

Διάλογος με τρόπο μουσικό: Αντιφωνία

25 λεπτά

Αναζητώντας την αντιφωνία

Οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με έργα από διαφορετικά είδη μουσικής, στα οποία συναντάται η ερώτηση - απάντηση.

Ακούω και θυμάμαι: Standing in the need of prayer

Διευκρίνιση: 
Οι μαθητές μπορούν να τραγουδήσουν το τραγούδι. Η παρτιτούρα του περιέχεται στο Βιβλίο του μαθητή "Μουσική Α΄ Γυμνασίου" σελ. 13, σε ελληνική απόδοση από τη Μ. Σκορδή.
Σχόλιο: 
Το αρχείο ήχου που περιέχεται το τραγούδι προέρχεται από μετατροπή του αντίστοιχου βίντεο στο youtube (https://www.youtube.com/watch?v=x90HfUJl6eY).

Ακούω και θυμάμαι: Γιαλό γιαλό

Διευκρίνιση: 
Η παρτιτούρα του τραγουδιού περιέχεται στο "Ανθολόγιο Μουσικών Κειμένων, Γυμνασίου" σελ. 78. Ανήκει στην αστικο-λαϊκή μουσική παράδοση των Επτανήσων, την Κεφαλλονίτικη Καντάδα.
Σχόλιο: 
Οι μαθητές μπορούν να τραγουδήσουν το τραγούδι συνοδεύοντάς το με μουσικά όργανα. Το αρχείο ήχου που περιέχεται το τραγούδι προέρχεται από μετατροπή του αντίστοιχου βίντεο στο youtube https://www.youtube.com/watch?v=8a--AIzWkt0.

Ακούω και θυμάμαι: Ο πιο καλός ο μαθητής

Διευκρίνιση: 
Οι μαθητές μπορούν να τραγουδήσουν και να χορέψουν το τραγούδι συνοδεύοντάς το με μουσικά όργανα. Παρτιτούρα του τραγουδιού περιέχεται στο "Ανθολόγιο Μουσικών Κειμένων, Γυμνασίου" (Μόσχος, Κανδυλάκης & Τόμπλερ, 2007, σελ. 75).
Σχόλιο: 
Το αρχείο ήχου που περιέχεται το τραγούδι προέρχεται από μετατροπή του αντίστοιχου βίντεο στο youtube (https://www.youtube.com/watch?v=jwB1IbeQGBM).

Ακούω με προσοχή

Διευκρίνιση: 
Οι απαντήσεις βασίζονται στα ηχητικά παραδείγματα που προηγήθηκαν.
Σχόλιο: 
Τα μουσικά παραδείγματα περιέχονται στους ψηφιακούς δίσκους που συνοδεύουν τα σχολικά εγχειρίδια, αλλά μπορούν να αναζητηθούν και σε άλλες πηγές.
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΠΕΡΑΚΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΕΡΠΕ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΔΑΛΙΑΝΟΥΔΗ ΕΙΡΗΝΗ(ΡΕΝΑΤΑ) (Συντονιστής)