Πληροφορική (Δημοτικό)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 2 ώρες

Μαθαίνοντας τα μέρη του Υπολογιστή

30 λεπτά

Αξιολόγηση των μαθητών - διασκέδαση

Στη φάση αυτή υπάρχουν τρεις δραστηριότητες που αποτελούν ταυτόχρονα εργασίες αξιολόγησης για όλο το σενάριο διδασκαλίας.

Στην 1η δραστηριότητα, οι ερωτήσεις που απαντούν οι μαθητές είναι της μορφής "Σωστό-Λάθος". Έδώ αναπτύσσεται η ομαδικότητα και η συνεργασία μέσα στα πλαίσια της ομάδας

Στην 2η δραστηριότητα, οι μαθητές αντιστοιχούνε εικόνες που είναι ίδιες. Μια δραστηριότητα που βοηθάει να αναπτύξουν οι μαθητές θετική στάση απέναντι στους Η/Υ.

Στην τελευταία δραστηριότητα, οι μαθητές ζωγραφίζουν τον Υπολογιστήόπως αυτοί τον φαντάζονται. Καταφέρνουν να καλλιεργήσουν την οπτική τους αντίληψη, να παρατηρούν, να πειραματίζονται, να ερευνούν και να χρησιμοποιούν τις εμπειρίες τους ως στοιχείο καλλιτεχνικής δημιουργίας και έκφρασης, εκφράζοντας τα συναισθήματά τους

Σωστό – Λάθος

Βρες τα όμοια

Άνοιξε ένα πρόγραμμα ζωγραφικής και ζωγράφισε έναν υπολογιστή, συμπεριλαμβάνοντας όλα τα τμήματα που έμαθες

Διευκρίνιση: 
Στο τέλος χρωμάτισέ τα και γράψε δίπλα σε κάθε τμήμα το όνομά του
Σχόλιο: 
Στο τέλος, ζήτα από τον εκπαιδευτικό να εκτυπώσεις τη ζωγραφιά σου
Δημιουργός Σεναρίου: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΔΑΣ (Εκπαιδευτικός)