Διαθεματικό (Γενικό Λύκειο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 1 ώρα

Η λειτουργία του οπερονίου της λακτόζης μέσα από ψηφιακά μοντέλα

5 λεπτά

Αφόρμηση - Έλεγχος ιδεών

Σε αυτή τη φάση κινητοποιούνται οι μαθητές να συμμετέχουν στη μαθησιακή-διδακτική διαδικασία και ελέγχονται οι προϋπάρχουσες ιδέες των μαθητών

Γονιδιακή ρύθμιοη διαφορές προκαρυωτικών ευκαρυωτικών οργανισμών

Σχόλιο: 
Πηγή: users.kor.sch.gr/dgspanos

Η ρύθμιση της γονιδιακής έκφρασης στα βακτήρια

Τα βακτήρια όπως όλοι οι οργανισμοί παίρνουν ενέργεια από την τροφή τους

Διευκρίνιση: 
Οι μαθητές συζητούν σε ομάδες και παρουσιάζουν στην ολομέλεια. Ο εκπαιδευτικός συντονίζει.
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΚΥΖΕΡΙΔΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΒΑΚΑΛΟΥΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)