Τεχνολογία (Γυμνάσιο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 1 ώρα

Μεταφορές και επικοινωνίες

15 λεπτά

Η σπουδαιότητα των μέσων μεταφοράς και επικ/νίας

Φύλλα Εργασίας

Στην 3η φάση  προβάλλονται εικόνες με μέσα  μεταφοράς και επικοινωνίας από κάθε κατηγορία της ενότητας και οι μαθητές-τριες αλληλεπιδρούν και παρουσιάζουν τα όσα κατέγραψαν στο φύλλο εργασίας  τους ,σχετικά με την κατασκευή που έχουν στο θρανίο τους . Η σειρά προβολής των εικόνων ( θαλάσσια μέσα μεταφοράς-χερσαία μέσα μεταφοράς - εναέρια μέσα μεταφοράς - ασύρματες και ενσύρματες επικοινωνίας) , καθορίζει και την σειρά που δίνεται η πρωτοβουλία σε κάθε μαθητή να παρουσιάζει το υλικό του π,χ, οι μαθητές-τριες με τις κατασκευές αλιευτικό σκάφος - υδροπλάνο - ιστιοφόρο και κρουαζιερόπλοιο  θα αναφερθούν πρώτοι στην σπουδαιότητα του συγκεκριμένων μέσων μεταφοράς , σε συνδυασμό και με τα θαλλάσια μέσα μεταφοράς που προβάλλονται στην οθόνη προβολής. Επιδιωκόμενοι στόχοι είναι , με την καθοδήγηση  και τις παρεμβάσεις του διδάσκοντα, να αναδειχθούν και αναφερθούν α) κυρίως τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα κάθε μέσου  β) μέρος της ιστορικής του διαδρομής  και γ) οι περιβαλλοντικές του επιδράσεις.

Μέσα μεταφοράς και μέσα επικοινωνίας

Διευκρίνιση: 
Παρουσίαση από διάφορα θαλάσσια -χερσαία- εναέρια μέσα μεταφοράς και ασύρματα και ενσύρματα μέσα μεταφοράς

Χερσαία μέσα μεταφοράς

Διευκρίνιση: 
Εικόνες από 10 μέσα μέσα μεταφοράς με προκαθορισμένη και ελεύθερη διαδρομή.

Εναέρια μέσα μεταφοράς

Διευκρίνιση: 
Εικόνες με μέσα μεταφοράς βαρύτερα και ελαφρύτερα από τον αέρα.

Μέσα επικοινωνίας

Διευκρίνιση: 
Εικόνες από 5 ενσύρματα και 5 ασύρματα μέσα επικοινωνίας
Δημιουργός Σεναρίου: ΗΡΑΚΛΗΣ ΝΤΟΥΣΗΣ (Εκπαιδευτικός)

Δείτε Σχετικά Υποδειγματικά Σενάρια