Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός (Γυμνάσιο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 2 ώρες

Getting closer through music

900 λεπτά

Μάρτιος-Απρίλιος-Μάιος

Η ΦΑΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙ 3 ΜΗΝΕΣ

Μάρτιος

Αρχικά επικοινωνούμε  μέσω skype και ο ενθουσιασμός είναι μεγάλος. Κατά την διάρκεια της τηλεδιάσκεψης  αποφασίζουμε από κοινού  ποιό θα είναι το επόμενο θέμα μας. Επιλέγουμε να αφιερώσουμε τον Μήνα Μάρτιο  σε ένα χαρακτηριστικό πρόσωπο κάθε χώρας. Έτσι η Ελληνική ομάδα αποφασίζει να παρουσιάσει  τον λαϊκό μας ήρωα, Καραγκιόζη, ενώ οι Ρουμάνοι συνεργάτες τον δικό τους λαϊκό  ήρωα «Tandala».  

Οι Έλληνες μαθητές ανεβάζουν μια παράσταση Καραγκιόζη με θέμα «Ο Καραγκιόζης και οι περιπέτειες του Οδυσσέα». Τα παιδιά κατασκευάζουν μόνοι τους τις φιγούρες της παράστασης και ύστερα από πολλές πρόβες, το παρουσιάζουν στους μαθητές της Α΄ γυμνασίου, στα πλαίσια του μαθήματος της Οδύσσειας. Παράλληλα, το θέατρο σκιών ανεβαίνει και στο twinspace με αγγλικούς υπότιτλους, ώστε να το δουν και οι Ρουμάνοι φίλοι μας.

Τέλος, τραγουδάμε το ρουμάνικο «Tandala» και οι συνεργάτες μας τον «Καραγκιόζη» του Σαββόπουλου.

Απρίλιος-Μάιος

Ολοκληρώνονται  οι διάφορες δραστηριότητες του έργου μας και αρχίζουμε την αξιολόγησή του. Χρησιμοποιώντας συνεργατικά web 2.0 εργαλεία και ερωτηματολόγια οι μαθητές και οι καθηγητές του έργου έχουν την ευκαιρία να εκφέρουν τη γνώμη τους για το έργο.

 Παράλληλα, η αξιολόγηση γίνεται τόσο από τους γονείς των παιδιών όσο και από τις διευθύντριες των δύο σχολείων.

ΜΑΡΤΙΟΣ-SKYPE

ΜΑΡΤΙΟΣ-ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ

ΜΑΡΤΙΟΣ-PACALA

ΜΑΡΤΙΟΣ-ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΣ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟ ΡΟΥΜΑΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

ΜΑΪΟΣ- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Σχόλιο: 
http://new-twinspace.etwinning.net/c/portal/layout?p_l_id=32740349
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ (Εκπαιδευτικός)