
Ανατροφοδότηση και σύνδεση με την επιστήμη.
Ολοκληρώνοντας οι μαθητές την ατομική τους εργασία, θα έχουν ήδη εντυπωσιαστεί από το περίτεχνο αποτέλεσμα. Σε αυτό το σημείο, πέρα από μια διαδικασία αξιολόγησης της εμπειρίας και του αποτελέσματός της, είναι χρήσιμο να επιχειρήσουμε μια σύνδεση με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Άμεση είναι η σχέση της στιγματογραφίας με την τεχνολογική εφεύρεση των pixel και γενικότερα του τρόπου προβολής της εικόνας σε οθόνη. Εξηγούμε εν συντομία τη λογική ανάπτυξης της [H1] οθόνης, τη διαφορά ανάμεσα στο χρώμα - υλικό και το χρώμα - φως[H2] και παρουσιάζουμε μια - δυο εικόνες σε υπερμεγέθυνση προκειμένου να δουν τη λειτουργία των pixel και την αντιστοιχία τους με την οπτική πρόσμιξη στο οπτικό νεύρο που επιτυγχάνεται και στον πουαντιγισμό. Έτσι καταφέρνουμε εμπράκτως να δείξουμε στους μαθητές τον άρρηκτο δεσμό ανάμεσα σε τέχνη και επιστήμη και τον τρόπο που τα δύο πεδία αλληλοτροφοδοτούνται προάγοντας την εξέλιξη.
Φύλλο εργασίας - Στοιχειώδεις ερωτήσεις συσχετισμών
Παρουσίαση ασκήσεων Πουαντιγισμού μαθητών Ε-ΣΤ τάξεων
Το χρώμα ως ύλη, ως φως και η σύνδεση με τον Πουαντιγισμό
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΑΡΤΣΑΚΑ ΕΛΕΝΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΛΑΖΑΡΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ (Συντονιστής)