
10 λεπτά
Η επιλογή του ναυαγοσώστη
Φύλλα Εργασίας
Οι μαθητές, σε ομάδες 2-3, καλούνται να εργαστούν με το φύλλο εργασίας. Τους δίνονται οι αποστάσεις των δυο εναλλακτικών διαδρομών που μπορεί να ακολουθήσει ο ναυαγοσώστης για να φτάσει όσο το δυνατό πιο γρήγορα στον κολυμβητή που κινδυνεύει, τους δίνονται και οι ταχύτητες με τις οποίες ο ναυαγοσώστης μπορεί να κινηθεί στην άμμο ή στο νερό. Ζητείται από τους μαθητές να επιλέξουν, δικαιολογώντας την επιλογή τους, τη συντομότερη χρονικά διαδρομή.
Ο ναυαγοσώστης και ο κολυμβητής
Σχόλιο:
Διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης, με αναφορά στο δημιουργό ή το δικαιούχο της άδειας και συναίνεση διανομής με την ίδια ή παρόμοια άδεια οποιουδήποτε παράγωγου του πρωτότυπου έργου (CC BY-NC-SA 3.0 GR http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/).
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΛΤΣΑΚΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΚΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΚΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)