Τεχνολογία (Γυμνάσιο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 2 ώρες

Εισροές-Εκροές και Παραγωγή προϊόντων

25 λεπτά

Εισροές-Εκροές, Συντελεστές παραγωγής

Οι μαθητές, στο μάθημα Τεχνολογία Β΄ Γυμνασίου, πραγματοποιούν μια ομαδική εργασία με αντικείμενο τη μελέτη οργάνωσης και λειτουργίας μιας παραγωγικής μονάδας, που οι ίδιοι επιλέγουν. Στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σενάριο, θεωρούμε ότι οι μαθητές ήδη έχουν επιλέξει σαν παραγωγική μονάδα μελέτης ένα εργοστάσιο παρασκευής χυμών από πορτοκάλια

Στην 1η φάση του εκπαιδευτικού σεναρίου κάθε μαθητής εργάζεται μόνος του και μέσα από τις δραστηριότητες της φάσης γνωρίζει τις έννοιες "εισροές", "εκροές" και "συντελεστές παραγωγής"

Καλή αρχή

Διευκρίνιση: 
Ο καθηγητής Τεχνολογίας
Σχόλιο: 
Με τη συνεργασία μπορείτε να πετύχετε πολλά

Βρες τι είναι απαραίτητο για την παραγωγή των προϊόντων σε ένα εργοστάσιο

Διευκρίνιση: 
Γύρισε τις κάρτες και βρες τις όμοιες. Διάβασε τα μηνύματα που εμφανίζονται
Σχόλιο: 
Πρέπει να θυμόμαστε τι θα χρειαστούμε για την παραγωγή των χυμών

Μπορείς να κάνεις το εργοστάσιο να λειτουργήσει;

Διευκρίνιση: 
Για να λειτουργήσει το εργοστάσιο, πάτησε το βελάκι κάτω αριστερά και ακολούθησε τις οδηγίες που θα εμφανιστούν (το πάνω δεξιά βελάκι μεγαλώνει την οθόνη)
Σχόλιο: 
Όταν λειτουργεί ένα εργοστάσιο κάνει πολύ θόρυβο

Τι ονομάζουμε "εισροές"

Διευκρίνιση: 
Μελέτησε τον ορισμό

Τι ονομάζουμε "εκροές"

Διευκρίνιση: 
Μελέτησε τον ορισμό

Τι ονομάζουμε "συντελεστές παραγωγής"

Διευκρίνιση: 
Μελέτησε τον ορισμό

.

Διευκρίνιση: 
Ο καθηγητής Τεχνολογίας

Ας τα πούμε πιο απλά

Λίγες βοηθητικές ερωτήσεις

Διευκρίνιση: 
Σύρε τις λέξεις από δεξιά στα κενά που βλέπεις ώστε οι προτάσεις να είναι σωστές

.

Δημιουργός Σεναρίου: Ιωαννης Τζωρτζακης (Εκπαιδευτικός)

Δείτε Σχετικά Υποδειγματικά Σενάρια