Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 2 ώρες

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ

15 λεπτά

Τι καινούργιο έμαθα; Αυτοαξιολόγηση

Οι μαθητές δοκιμάζουν τις γνώσεις που οικοδόμησαν ασκούμενοι στις δραστηριότητες αξιολόγησης του σεναρίου.
Οι δραστηριότητες είναι διαφορετικού τύπου και κλιμακούμενης δυσκολίας.


Περιλαμβάνονται ερωτήσεις Πολλαπλής επιλογής, Σωστού/Λάθους, Αντιστοίχισης, Κάρτες Ερωτήσεων, Διαδραστικών Περιοχών.

1. Πρόβλημα και Αλγόριθμοι (Επανάληψη)

2. Βήματα Δημιουργίας Αλγόριθμου

Διευκρίνιση: 
Τοποθετήστε τις ενέργειες με τη σειρά εκτέλεσής τους:

3. Ερωτήσεις Σωστού/Λάθους

Διευκρίνιση: 
Απαντήστε στις ερωτήσεις επιλέγοντας Σωστό ή Λάθος.

4. Ερωτήσεις Επιλογής Απάντησης

Διευκρίνιση: 
Επιλέξτε μόνο μία από τις απαντήσεις.

5. Ερώτηση Συμπλήρωσης Κειμένου

Διευκρίνιση: 
Πληκτρολογήστε τις λέξεις που λείπουν με κεφαλαία ελληνικά, χωρίς τόνους και στη σωστή πτώση και αριθμό.

6. Ερώτηση Αντιστοίχισης

Δημιουργός Σεναρίου: ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΜΑΛΛΙΑΡΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΩΤΣΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Συντονιστής)