Φυσική αγωγή (Δημοτικό)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 1 ώρα

Γνωρίζοντας την κολύμβηση μέσα από το σχολείο

15 λεπτά

Γενική ενημέρωση για την κολύμβηση

Ενημερώνονται για τον σκοπό της εκμάθησης της βασικής-ψυχαγωγικής κολύμβησης. Γενικότερος στόχος είναι οι μαθητές/τριες ν΄αγαπήσουν την κολύμβηση και ν΄αποκτήσουν αυτοπεποίθηση μέσα στο νερό καθώς να γνωρίσουν και τους χειρισμούς για την  πρόληψη αλλά και την καθοδήγηση σχετικά με τον χειρισμό έκτακτων καταστάσεων μέσα στο νερό. Γνωρίζουν και αφομοιώνουν τα στυλ και τις φάσεις εκμάθησης της κολύμβησης.

Η σημασία της ασφάλειας, λόγω της σωστής τεχνικής της κολύμβησης και της ολοκληρωμένης προσαρμογής στο νερό πρέπει να οδηγήσει τις ομάδες των παιδιών στην επιλογή της κολύμβησης. Η εξάσκηση της κολύμβησης στο κολυμβητήριο είναι απαραίτητη, ωστόσο εξίσου σημαντική είναι και η θεωρητική εκπαίδευση. Ο μαθητής όταν έρθει σε επαφή με το νερό την πρώτη φορά  πρέπει να κατανοήσει τις τεχνικές και το ασκησιολόγιο σε θεωρητικό επίπεδο και στη συνέχεια να τις εφαρμόσει στην πράξη στο κολυμβητήριο. Μέσα από τη διαδικασία εκμάθησης της κολύμβησης, οι μαθητές μπορεί να ωφεληθούν μαθαίνοντας και μια σειρά άλλων δεξιοτήτων, οι οποίες θα τους είναι χρήσιμες, τόσο στο σχολείο, όσο και στη ζωή τους γενικότερα.  Η ασφαλής χρήση των κολυμβητηρίων, ο σεβασμός των κανόνων ασφαλείας γενικότερα, αλλά και ειδικότερα σε πισίνες και παραλίες, ο σεβασμός στους άλλους, η υπομονή, η ασφαλής μετακίνηση εκτός σχολείου, κ.α., είναι  δεξιότητες που αποκτούνται μέσω της κολύμβησης.

Περιγραφή στυλ κολύμβησης - Ελεύθερο

Εικόνα 1

Περιγραφή στυλ κολύμβησης - Πεταλούδα

Εικόνα 2

Περιγραφή στυλ κολύμβησης - Πρόσθιο

Σχόλιο: 
πηγή : http://www.vita.gr/fitness/article/6258/poio-einai-to-katallhlo-eidos-kolymbhshs-gia-mena

Εικόνα 3

Περιγραφή στυλ κολύμβησης - Ύπτιο

Εικόνα 4

Μέτρα ασφάλειας στο νερό

Ασφάλεια μέσα στο νερό

Τι πρέπει να προσέχουμε στις πισίνες

Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΥΦΑΝΤΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (Συντονιστής)