Χημεία (Γενικό Λύκειο)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 2 ώρες

ΓΛΥΚΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΖΗ: ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ - ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ

30 λεπτά

Χρήσεις και δομή της γλυκερίνης

Φύλλα Εργασίας

Με δύο δραστηριότητες οι μαθητές διαπιστώνουν τις χρήσεις της γλυκερίνης και εξάγουν συμπεράσματα για τη δομή της. Στην πρώτη δραστηριότητα αποτυπώνονται στο φύλλο εργασίας οι απόψεις των μαθητών για το που μπορεί να χρησιμοποιηθεί η γλυκερίνη και στη συνέχεια με την εφαρμογή της πλατφόρμας ( διαδραστικές ενεργές περιοχές) κια τη συμπλήρωση κατάλληλων ερωτήσεων κλειστού τύπου γίνεται επιβεβαίωση ή συμπλήρωση των αρχικών τους απόψεων.

Στη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές αρχικά καταθέτουν την αρχική τους υπόθεση για το ποια χαρακτηριστική ομάδα περιέχεται στη γλυκερίνη. Στη συνέχεια επαληθεύουν την υπόθεση αυτή με τη βοήθεια της χρήσης εξωτερικού περιεχομένου που εισάγεται στην πλατφόρμα και πιο συγκεκριμένα με τη χρήση εφαρμογής από το αποθετήριο μαθησιακών αντικειμένων "Φωτόδεντρο" με τίτλο: "ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΜΑΤΑ ΑΛΚΟΟΛΩΝ". Μετά την παρατήρηση της τρισδιάστατης δομής της γλυκερίνης συμπεραίνουν σε ποια κατηγορία ανήκει η γλυκερίνη ανάλογα με τον αριθμό των χαρακτηριστικών ομάδων που περιέχει.

ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΛΥΚΕΡΙΝΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΩΣΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ

Διευκρίνιση: 
Χαρακτηρίστε την πρόταση ως σωστή ή λανθασμένη.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΕΝΩΝ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗΣ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΜΑΤΑ ΑΛΚΟΟΛΩΝ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΛΕΞΕΩΝ.

Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΡΑΑΜ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Συντονιστής)