Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)
Κατεβάστε σε μορφή PDF
 3 ώρες

Δημιουργώ και επικοινωνώ

45 λεπτά

ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φύλλα Εργασίας

ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε αυτήν τη φάση υλοποιούνται δραστηριότητες μη λεκτικής επικοινωνίας και τα παιδιά μαθαίνουν ότι η γλώσσα του σώματος είναι ένας κώδικας κοινός για όλους τους λαούς γιατί αντικαθιστά τον λόγο. Είναι σημαντικό να κατανοήσουν τα παιδιά  ότι υπάρχουν διάφοροι τρόποι να «μιλήσει» κανείς γιατί υπάρχουν πολλές φορές παιδιά μέσα στην τάξη που αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγου και άλλες δυσκολίες και θα πρέπει να τα παρατηρούμε καλά για να καταλάβουμε τη θέλουν.

-Παίζουν το παραδοσιακό παιχνίδι «Βασιλιά-Βασιλιά»(παντομίμα).

-Ακούν ένα μουσικό κομμάτι με κλειστά μάτια και μετά μας λένε τις εικόνες που είδαν και προσπαθούν να καταλάβουν το θέμα του μουσικού κομματιού.

-Στον πίνακα του Μιρό « Το χαμόγελο των φλεγόμενων φτερών» το παιδί ζωγραφίζει το πρόσωπο που θέλει για να μας εκφράσει ένα συναίσθημα.

-Παίζει με το διαδραστικό παιχνίδι της Μόνα Λίζα.

-Σε πίνακα διπλής εισόδου αντιστοιχίζουν συναίσθημα με χρώματα( ή στο διαδραστικό ή και στο φύλλο εργασίας για το portfolio). Τα παιδιά στην ηλικία αυτή είναι πιο εύκολο να εκφράσουν τα συναισθήματά τους με χρώμα από το να τα πουν.

Οι εκφράσεις της Τζοκόντα

Χρωματίζω τα συναισθήματα

Διευκρίνιση: 
Τοποθέτησε την κάθε φατσούλα στο χρώμα που θέλεις
Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΤΟΖΙΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΑΜΠΑΖΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΣΟΦΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ (Συντονιστής)