Φάση Σεναρίου
Μαθηματικά (ΔΕ) (Γυμνάσιο)
Ανακαλύπτοντας το αμετάβλητο του λόγου L/δ
Αρχικά οι μαθητές κατασκευάζουν στο τετράδιο με τον διαβήτη τους κύκλο τυχαίας διαμέτρου δ, και χρησιμοποιώντας πλαστελίνη περιτυλίγουν τον κύκλο. Το συγκεκριμένο τμήμα της πλαστελίνης (χωρίς να καταφύγουν στην αριθμητική μέτρησή του με χάρακα) αποτελεί το μήκος L1 του συγκεκριμένου κύκλου διαμέτρου δ.
Επαναλαμβάνουν την ίδια διαδικασία, τώρα όμως με κύκλο διπλάσιας διαμέτρου (2δ), κατόπιν τριπλάσια (3δ) κτλ.. Η σύγκριση των μηκών των καινούριων κύκλων με το L1, θα τους οδηγήσει στο συμπέρασμα της αναλογίας για τα μεγέθη: "μήκος κύκλου" και "διάμετρος κύκλου". Η γνωστή για αυτούς σχέση των αναλόγων ποσών, θα τους οδηγήσει στο συμπέρασμα της σταθερότητας του λόγου : L/δ.
Η αναλογία των μεγεθών: 'μήκος κύκλου' και 'διάμετρος κύκλου'
Δημιουργός Σεναρίου: ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΝΤΖΟΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΕΙΣΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΣΚΟΥΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (Συντονιστής)