Φάση Σεναρίου
Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Δημιουργία παρουσίασης με εικόνες και εφέ κίνησης με το λογισμικό παρουσίασης Impress
Δημιουργία παρουσίασης και επεξεργασία
Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των τεσσάρων. Κάθε ομάδα, με την παρότρυνση του εκπαιδευτικού, φέρνει στη μνήμη της παραδείγματα από διαφάνειες που έχει δει και από διαφάνειες που επιδείχθηκαν από τον καθηγητή στο προηγούμενο μάθημα όταν έγινε εισαγωγή στα προγράμματα παρουσιάσεων και τα χαρακτηριστικά τους. Με εισήγηση και επίδειξη ο εκπαιδευτικός εξηγεί την εφαρμογή όλων των παραπάνω στο πρόγραμμα.
Στα πλαίσια της χρήσης των διδακτικών τεχνικών: πρακτική άσκηση και ομάδες εργασίας, οι ομάδες των μαθητών συνεργάζονται με σκοπό να εκπονήσουν ότι ζητείται στο Φύλλο Εργασίας. Συγκεκριμένα:
Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των τεσσάρων και η κάθε δυάδα της ομάδας πρέπει να έχει στη διάθεσή της από έναν υπολογιστή.
Η πρώτη δυάδα αναζητά στο Διαδίκτυο πληροφορίες για τον πλανήτη Κρόνο. Όταν τις συγκεντρώσει, τις αποθηκεύει σε ένα αρχείο που βρίσκεται στο δίκτυο του εργαστηρίου και είναι κοινόχρηστο και για τις δύο δυάδες.
Η δεύτερη δυάδα δημιουργεί μια παρουσίαση στο Impress με δύο διαφάνειες. Στην πρώτη καταχωρούν τον τίτλο της παρουσίασης τους και τα ονόματα της ομάδας. Στην δεύτερη διαφάνεια καταχωρούν το περιεχόμενο του αποτελέσματος της αναζήτησης της πρώτης δυάδας.
Επιλέξτε τη σωστή απάντηση
Επιλέξτε τη σωστή απάντηση
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΕΛΕΧΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)