Φάση Σεναρίου
Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Δημιουργία έργου στο SCRATCH
Οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν έναν αλληλεπιδραστικό αλγόριθμο για την εκμάθηση της δομής επιλογής. Ζητείται να τοποθετήσουν στη σωστή σειρά τις εντολές, έτσι ώστε να ελέγχεται η φιγούρα του προγράμματος. Συγκεκριμένα, θα πρέπει όταν δεν υπάρχει κανένας θόρυβος η φιγούρα να παραμένει σε στάση ενώ μόλις ακουστεί ένας δυνατός θόρυβος (κτύπος με τα χέρια) στο μικρόφωνο, να εναλλάσσεται η ενδυμασία της μορφής και η φιγούρα να πηδά για 0.5 δευτερόλεπτο.
Η συνθήκη «δυνατά» ανιχνεύει τον ήχο μπροστά από το μικρόφωνο. Παίρνει την τιμή Σωστό (Αληθής) όταν ανιχνεύεται ένας δυνατός ήχος και την τιμή Λάθος (Ψευδής) στην αντίθετη περίπτωση. Κρίνεται απαραίτητο ο αλγόριθμος να εκτελεστεί σε έναν υπολογιστή με ενεργοποιημένο μικρόφωνο.
Επισυνάπτεται το Φύλλο Εργασίας 1για προαιρετική χρήση των δραστηριοτήτων απο τον διδάσκοντα.
Δημιουργία και έλεγχος έργου Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ (Εκπαιδευτικός)