L'île.

Γαλλική Γλώσσα (Δημοτικό)

Γενική περιγραφή περιεχομένου

Βρίσκεστε για διακοπές με την οικογένειά σας στη Μαδαγασκάρη. Ένα πρωί αποφασίζετε να πάτε για βαρκάδα στη θάλασσα. Για κακή σας τύχη, ο δυνατός άνεμος σάς παρασέρνει και ναυαγείτε σε ένα άγνωστο νησί. Συναντάτε μία ομάδα ντόπιων του νησιού οι οποίοι θα σας κρατήσουν μαζί τους μέχρι να φθάσει η οικογένειά σας. Θα είναι πολύ φιλόξενοι μαζί σας και θα σας προσφέρουν πρωινό και μεσημεριανό.


Εκπαιδευτικό Πρόβλημα

Το παρόν εκπαιδευτικό σενάριο ακολουθεί προδιαγραφές μάθησης οι οποίες βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με τους γενικούς και ειδικούς στόχους του ΑΠΣ γαλλικής γλώσσας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ακολουθεί τις διδακτικές αρχές του ενιαίου ΠΣ-ΞΓ και εναρμονίζεται με το επίπεδο γλωσσομάθειας Α1 όπως αυτό καθορίζεται από το CECRL.

Με την ολοκλήρωση του σεναρίου αναμένεται οι μαθητές να αναπτύξουν διαπολιτισμική επικοινωνιακή ικανότητα μέσα από την καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι σε ένα διαφορετικό πολιτισμό, όπως είναι ο γαλλόφωνος πολιτισμός της Νήσου Ρεϋνιόν (La Réunion) προωθώντας με τον τρόπο αυτό τη διαπολιτισμική συνείδηση. Παράλληλα επιδιώκεται να αναπτύξουν λεξιλογική δεξιότητα αναφορικά με τις ημέρες της εβδομάδας και τη διατροφή, καθώς και να κατακτήσουν τη γλωσσική “μικρο-λειτουργία” “εκφράζω τις προτιμήσεις μου” ώστε να είναι ικανοί να πραγματώσουν γλωσσικές επικοινωνιακές δραστηριότητες σε επίπεδο κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου.

at 50/100
Εκπαιδευτική Βαθμίδα που απευθύνεται το σενάριο
Δημοτικό
Θεματική Ταξινομία
Γαλλική Γλώσσα > Γλωσσικές επικοινωνιακές ικανότητες > Γλωσσικές εκφράσεις >
Τύπος Διαδραστικότητας
Ενεργός μάθηση
Επίπεδο Διαδραστικότητας
πολύ υψηλό
Προτεινόμενη ηλικιακή ομάδα:
-6
6-9
9-12
12-15
15-18
18-25
25+
Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου:
Περιπλάνηση στο άγνωστο νησί.
35λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
αίθουσα με η/υ ή tablets
Παρέα με τους καινούριους φίλους.
35λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
αίθουσα με η/υ ή tablets
Ώρα να φύγω.
35λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
αίθουσα με η/υ ή tablets
Διδακτικοί Στόχοι
μαθαίνω τις ημέρες της εβδομάδας
μαθαίνω ονομασίες φαγητών και ροφημάτων
μαθαίνω να εκφράζω προτίμηση για φαγητά και ροφήματα (j'aime, je préfère)
ευαισθητοποιούμαι στην ύπαρξη ενός όχι τόσο γνωστού γαλλόφωνου πολιτισμού εκτός Ευρώπης
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου
φαγητά/ροφήματα, ημέρες, προτιμήσεις, La Réunion,
Υλικοτεχνική υποδομή
αίθουσα με η/υ ή tablets

Δημιουργός Σεναρίου: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΤΣΙΚΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΝΑΤΣΗ ΧΑΙΔΩ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΡΟΣΚΟΛΛΗ ΑΡΓΥΡΩ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «L'île.» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).