Φάση Σεναρίου
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Δημοτικό)
Ορισμός ομάδων εργασίας – ανάθεση αρμοδιοτήτων
Γινόμαστε ομάδα στην αυλή Διευκρίνιση
Διαλέγω τη δουλειά μου και φτιάχνω την ομάδα μου
Με αυτή τη δραστηριότητα οι μαθητές φτιάχνουν την ομάδα τους και παράλληλα ο εκπαιδευτικός βλέπει τα ενδιαφέροντά τους
Η αυλή μου είναι χρήσιμη γιατί... Διευκρίνιση
https://bubbl.us/?h=85f11/574041/54dnJ5l60aiJI&r=1440068316
Δημιουργούμε ημιδομημένο εννοιολογικό χάρτη, τον οποίο καλούνται να συμπληρώσουν οι μαθητές (Υπάρχει στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://bubbl.us/?h=85f11/574041/54dnJ5l60aiJI&r=1440068316)
Η αυλή μου είναι χρήσιμη γιατί... Διευκρίνιση
Συμπληρώστε στον χάρτη της χρησιμότητας της αυλής
Δίνεται ημιδομημένος εννοιολογικός χάρτης
Δημιουργός Σεναρίου: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΤΣΙΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΓΚΟΤΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ/ΧΑΤΖΗΚΩΝΤΗ ΟΛΓΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΤΡΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Ραντεβού στην αυλή μας» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).