Φάση Σεναρίου

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Δημοτικό)

Ραντεβού στην αυλή μας

3 ώρες

Ορισμός ομάδων εργασίας – ανάθεση αρμοδιοτήτων


Ακούν τους ήχους από την αυλή τους

Αν δεν υπάρχουν φυσικοί ήχοι, ακούς ηχητικό τραγούδι

Γινόμαστε ομάδα στην αυλή

Διαλέγω τη δουλειά μου και φτιάχνω την ομάδα μου

Με αυτή τη δραστηριότητα οι μαθητές φτιάχνουν την ομάδα τους και παράλληλα ο εκπαιδευτικός βλέπει τα ενδιαφέροντά τους

Η αυλή μου είναι χρήσιμη γιατί...

https://bubbl.us/?h=85f11/574041/54dnJ5l60aiJI&r=1440068316

Δημιουργούμε ημιδομημένο εννοιολογικό χάρτη, τον οποίο καλούνται να συμπληρώσουν οι μαθητές (Υπάρχει στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://bubbl.us/?h=85f11/574041/54dnJ5l60aiJI&r=1440068316)

Η αυλή μου είναι χρήσιμη γιατί...

Συμπληρώστε στον χάρτη της χρησιμότητας της αυλής

Δίνεται ημιδομημένος εννοιολογικός χάρτης

Δημιουργός Σεναρίου: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΩΤΣΙΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΓΚΟΤΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ/ΧΑΤΖΗΚΩΝΤΗ ΟΛΓΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΤΡΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Ραντεβού στην αυλή μας» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
1036