Φάση Σεναρίου

Αγγλική Γλώσσα (Δημοτικό)

“Saving our planet” Μια διδακτική προσέγγιση με τη χρήση ΤΠΕ στο μάθημα των Αγγλικών για την ανάπτυξη της Πολλαπλής Νοημοσύνης

3 ώρες

Χωρισμός των μαθητών σε ομάδες των πέντε (5)

10λεπτά
Φύλλα Εργασίας
kartes_gia_to_horismo_ton_mathiton_se_omades.pdf

Χωρισμός των μαθητών σε τέσσερις (4) ομάδες των πέντε (5) ατόμων με τη χρήση πλαστικοποιημένων καρτών

Οι κάρτες περιέχουν λεξιλόγιο σχετικό με ζώα από όλον τον κόσμο, τα οποία βρίσκονται σε κίνδυνο εξαφάνισης (Endangered Species of Animals). Τέσσερις από τις κάρτες αναγράφουν το οικοσύστημα στο οποίο ζουν και οι υπόλοιπες 16 απεικονίζουν διαφορετικά είδη ζώων με την ονομασία τους στην Αγγλική Γλώσσα. Ο εκπαιδευτικός μοιράζει τυχαία από μία κάρτα σε κάθε μαθητή. Οι μαθητές που έχουν κάρτες με κοινή θεματική απαρτίζουν αυτόματα και μία ομάδα, με όνομα το οικοσύστημα που τους αντιστοιχεί. Στη συνέχεια, οι μαθητές, ανά ομάδα, κάθονται γύρω από έναν υπολογιστή η κάθε μια, έχοντας όλοι οπτική επαφή με το διαδραστικό πίνακα της τάξης.


Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΡΕΛΛΙΑ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο « “Saving our planet” Μια διδακτική προσέγγιση με τη χρήση ΤΠΕ στο μάθημα των Αγγλικών για την ανάπτυξη της Πολλαπλής Νοημοσύνης » έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
1342