Φάση Σεναρίου
Μελέτη Περιβάλλοντος (Δημοτικό)
Φάση ανασκόπησης -αξιολόγησης.
3η ΦΑΣΗ
3η διδακτική ώρα (45΄λεπτά)
1η Δραστηριότητα (φάση ανασκόπησης και αξιολόγησης)
Στην φάση αυτή γίνεται σύνοψη σε όλα όσα έχουν διδαχθεί οι μαθητές .Αυτό γίνεται μέσα από συζήτηση και με ερωτήσεις που απευθύνει ο εκπαιδευτικός προς τις ομάδες . Έπειτα καλεί τους μαθητές να μεταβούν στη διεύθυνση http://www.wordle.net/create και να δημιουργήσουν με όλα όσα έμαθαν ένα ωραίο συννεφόλεξο. Είναι γνωστή η προσθετική αξία αυτού του web2 εργαλείου το οποίο οπτικοποιεί τις πληροφορίες ,ενθαρρύνει την προσωπική έκφραση και αναπτύσσει τη δημιουργικότητα και την δημιουργική σκέψη.Μόλις οι μαθητές ολοκληρώσουν τα συννεφόλεξα μπορούν να τα εκτυπώσουν και να τα στολίσουν σε μια γωνιά της τάξης τους ,όπου κεί θα τοποθετήσουν και ότι άλλο δημιουργήσουν σχετικό με τον τόπο τους.
Στη συνέχεια οι μαθητές συμπληρώνουν τις ασκήσεις του φύλλου εργασίας με σκοπό την αξιολόγηση της νέας γνώσης.
Έπειτα παίζουν το παιχνίδι μνήμης με τα αξιοθέατα του Ηρακλείου καθώς και το παιχνίδι αντιστοίχισης . Μέσα από αυτά τα παιχνίδια επιτυγχάνουμε την αποτελεσματικότερη εμπέδωση και αξιολόγηση της νέας γνώσης. Αυτό γιατί μέσα από το παιχνίδι οι μαθητές χαίρονται και κατακτούν την νέα γνώση χωρίς να κουράζονται.
Τέλος μπορούν να γνωρίσουν και να μελετήσουν στοιχεία για την Κρητική μουσική ,να ακούσουν Κρητικά τραγούδια και να απολαύσουν ένα βίντεο scratch για την παραδοσιακή Κρητική κουζίνα .
Θυμάμαι και ονομάζω τα μέρη του τόπου μου.
Αντιστοιχίστε με ότι σας ταιριάζει.
Κρητική παραδοσιακή μουσική. Διευκρίνιση
Κρητικές παραδοσιακές συνταγές. Διευκρίνιση
Νίκος Ξυλούρης *Ήτανε μια φορά μάτια μου* Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΜΠΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)