Φάση Σεναρίου
Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Πρότερες γνώσεις - αναπαραστάσεις
Αρχικά οι μαθητές καλούνται μέσα από τη δραστηριότητα 1 του φύλλου εργασίας να περιγράψουν με λίγες λέξεις την έννοια διαδίκτυο. Ο εκπαιδευτικός συγκεντρώνει τις απαντήσεις και τις γράφει στον πίνακα έτσι ώστε οι μαθητές να δημιουργήσουν ένα σύννεφο λέξεων σύμφωνα με τις οδηγίες της δραστηριότητας 2. Στη συνέχεια οι μαθητές μέσα από τη δραστηριότητα 3 καλούνται να αναφέρουν τους λόγους για τους οποίους το Internet γνωρίζει τόσο μεγάλη ανάπτυξη στις μέρες μας
Οι συνήθεις απαντήσεις στην δραστηριότητα 1 αφορούν τον τρόπο χρήσης του Internet και όχι την έννοιά του. Αυτό γίνεται πιο έντονα φανερό και μέσα από το σύννεφο λέξεων αλλά και μέσα από την 3η δραστηριότητα. Δίνεται λοιπόν η ευκαιρία στον εκπαιδευτικό να αποσαφηνίσει ότι ο τρόπος χρήσης του Διαδικτύου αφορά τις βασικές του υπηρεσίες (για τις οποίες θα αφιερώσει χρόνο σε επόμενη φάση) αλλά και να ωθήσει τους μαθητές του να ασχοληθούν με τον ορισμό του διαδικτύου και να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με την ιστορία του προχωρώντας στην επόμενη φάση του σεναρίου.
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ (Εκπαιδευτικός)