Φάση Σεναρίου

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά (Δημοτικό)

Το έδαφος ,ο ουρανός και ο μικρός -μεγάλος κόσμος

3 ώρες

Αναγνωρίζω το κοντινό και το μακρινό στην εικόνα.

15λεπτά

Σε αυτή τη φάση ο μαθητής/τρια θα κατανοήσει με βιωματικά παιγνίδια- πειράματα πώς τα κοντινά και μακρινά αντικείμενα δίχως ν'αλλάξουν θέση στο χώρο,αλλάζουν θέση  στην επιφάνεια μιας εικόνας, ανάλογα με τη θέση απ'όπου εμείς τα βλέπουμε. Θα έρθει σε επαφή με τις έννοιες του βάθους,το μπρος και το πίσω. Καθώς όμως το δισδιάστατο χαρτί ή η δισδιάστατη ζωγραφική επιφάνεια δεν έχει βάθος, θα μάθει πως βλέπουμε  μέσα σε αυτή , και πώς η θέση απ ' όπου βλέπoυμε τα πράγματα, επηρεάζει τη θέση τους πάνω στην εικόνα.


To πρόβλημα των τριών βουνών.

Πάτησε τα γαλάζια κουμπιά πάνω στην εικόνα για να εμφανιστούν οι ερωτήσεις.

Δραστηριότητα με χαρτί , μολύβι και ξυλοχρώματα.

Για την άσκηση θα χρειαστεί :κυκλική διάταξη θρανίων , ένα θρανίο στη μέση και τρία υλικά διαφορετικών χρωμάτων σε σκόνη π.χ, αλάτι, άμμος, τσιμέντο, τουβλόσκονη,χαλίκια,ή παρόμοια υλικά κατασκευών, ή χρωματισμένο τσαλακωμένο χαρτί σε σχήμα βουνών.

Πώς λύνουμε το πρόβλημα των τριών βουνών.


Δημιουργός Σεναρίου: ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΦΙΔΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΑΡΤΣΑΚΑ ΕΛΕΝΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΛΑΖΑΡΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Το έδαφος ,ο ουρανός και ο μικρός -μεγάλος κόσμος» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
2153