Φάση Σεναρίου

Χημεία (Γυμνάσιο)

Εξουδετέρωση

1 ώρα

Αξιολόγηση - Σύνδεση με την καθημερινή ζωή

10λεπτά

Ο καθηγητής μπορεί να συζητήσει με τους μαθητές για pH ενός διαλύματος άλατος χλωριούχου νατρίου, χλωριούχου αμμωνίου και οξικού νατρίου.


1η Ερώτηση


2η Ερώτηση


Ερώτηση 3η


Ερώτηση 4η


Ερώτηση 5η


Κλίμακα pH και οξύτητα διαλυμάτων


Κάρτες διαλόγου


ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΦΗΚΕΣ


Δημιουργός Σεναρίου: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΖΑΜΤΖΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΡΑΑΜ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Εξουδετέρωση» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
2219