Φάση Σεναρίου
Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project (Γυμνάσιο)
Γνωριμία με το θέμα
45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_1.docx
Στόχοι:
Οι μαθητές θα πρέπει:
- να αναγνωρίζουν τι είναι ηλεκτρονική παρενόχληση
- να κατανοούν τα συναισθήματα που αποκτά το θύμα ηλεκτρονικής παρενόχλησης
Έννοια της λέξης cyber
βίντεο
Τι είναι η ηλεκτρονική παρενόχληση (cyber bullying); Διευκρίνιση
Τι είναι το cyber bullying;
Θα γίνει διάλογος με τους μαθητές πριν την αποκάλυψη των καρτών.
Θύμα cyber bullying;
Τι νομίζετε ότι αισθάνεται το θύμα cyber bullying;
Οι μαθητές με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού μπορεί να επχειρηματολογήσουν για τις επιλογές τους.
Δημιουργός Σεναρίου: ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΔΙΩΤΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Ηλεκτρονική παρενόχληση (Cyberbullying)» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).