Φάση Σεναρίου
Βιολογία (Γενικό Λύκειο)
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΫΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΓΝΩΣΗΣ
15λεπτά
Δίνεται στους μαθητές/τριες το Φύλλο Εργασίας 1, στο οποίο περιγράφεται μια ιστορία. Η τεχνική μάθησης που υιοθετείται είναι της μελέτης περίπτωσης (case study). Η ιστορία επιδιώκει να λειτουργήσει ως δραστηριότητα αφόρμησης για την ενεργοποίηση των μαθητών/τριών και παράλληλα ελέγχεται η προϋπάρχουσα γνώση τους για τη δομή και τη λειτουργία των κυριότερων κυτταρικών οργανιδίων.
Στη συνέχεια δίνεται το Φύλλο Εργασίας 2, με το οποίο οι μαθητές/τριες καλούνται να συνδέσουν τα δεδομένα της ιστορίας με πραγματικές κυτταρικές δομές.
Στόχοι που υλοποιούνται: 1
Εικόνα 1. ΖΩΪΚΟ - ΦΥΤΙΚΟ ΚΥΤΤΑΡΟ Διευκρίνιση
Αφού παρατηρήσετε τις εικόνες των δύο κυττάρων, να απαντήσετε στις ερωτήσεις.
ΕΙΔΗ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
ΚΥΤΤΑΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΤΕΡΠΗ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «ΚΥΤΤΑΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.