Φάση Σεναρίου

Βιολογία (Γενικό Λύκειο)

ΚΥΤΤΑΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ

3 ώρες

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΫΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΓΝΩΣΗΣ

15λεπτά
Φύλλα Εργασίας
o_mikros_mito_.doc fyllo_ergasias_2.doc

Δίνεται στους μαθητές/τριες το Φύλλο Εργασίας 1, στο οποίο περιγράφεται μια ιστορία. Η τεχνική μάθησης που υιοθετείται είναι της μελέτης περίπτωσης (case study). Η ιστορία επιδιώκει να λειτουργήσει ως δραστηριότητα αφόρμησης για την ενεργοποίηση των μαθητών/τριών και παράλληλα  ελέγχεται η προϋπάρχουσα γνώση τους  για τη δομή και τη λειτουργία των κυριότερων κυτταρικών οργανιδίων.

Στη συνέχεια δίνεται το Φύλλο Εργασίας 2, με το οποίο οι μαθητές/τριες καλούνται να συνδέσουν τα δεδομένα της ιστορίας με πραγματικές κυτταρικές δομές.

Στόχοι που υλοποιούνται: 1


Εικόνα 1. ΖΩΪΚΟ - ΦΥΤΙΚΟ ΚΥΤΤΑΡΟ

Αφού παρατηρήσετε τις εικόνες των δύο κυττάρων, να απαντήσετε στις ερωτήσεις.

ΕΙΔΗ ΚΥΤΤΑΡΩΝ


ΚΥΤΤΑΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ


Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΤΕΡΠΗ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «ΚΥΤΤΑΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2328