Φάση Σεναρίου
Μαθηματικά (ΔΕ) (Γυμνάσιο)
Θεωρητική προσέγγιση της μεσοκαθέτου ευθ. τμήμ.
20λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_1.doc
Κατανόηση έννοιας μεσοκαθέτου ευθυγράμμου τμήματος.
Αναγνώριση αυτής.
Διατύπωση ορισμού της.
---------------------------------
Τα επισυναπτόμενα φύλλα εργασίας περιέχει κατά κύριο λόγο τις διαδραστικές ασκήσεις ώστε να δοθεί εναλλακτικά η δυνατότητα επίλυσής τους στην περίπτωση που δε θα χρησιμοποιηθεί υπολογιστής, ή για να απαντηθεί την επόμενη ώρα ώστε να καταλάβει ο εκπαιδευτικός σε ποιο επίπεδο κατανόησης των εννοιών έχουν φτάσει οι μαθητές.
Στη φάση αυτή ο μαθητής θα ασχοληθεί με το τρέχον φύλλο εργασίας.
Βασικές γεωμετρικές έννοιες Διευκρίνιση
Αντιστοιχίστε το σωστό όνομα σε καθένα από τα παρακάτω σχήματα
Ποια από τα παρακάτω σχήματα έχει τουλάχιστον ένα άκρο;
Ποιο από τα παρακάτω σχήματα έχει δύο άκρα;
Ποιο από τα παρακάτω σχήματα έχει μέσον;
Ένα ευθύγραμμο τμήμα μπρεί να έχει δύο διαφορετικά σημεία σαν μέσον.
Πόσες κάθετες μπορώ να φέρω στο μέσο ευθυγράμμου τμήματος;
Ορισμός μεσοκαθέτου ευθυγράμμου τμήματος
Βλέπε εικόνα 1
* ΑΒ ευθύγραμμο τμήμα
* Μ μέσο του ΑΒ
* ε ευθεία κάθετη στο ευθύγραμμο τμήμα ΑΒ και διέρχεται από το μέσο Μ.
* ΑΒ ευθύγραμμο τμήμα
* Μ μέσο του ΑΒ
* ε ευθεία κάθετη στο ευθύγραμμο τμήμα ΑΒ και διέρχεται από το μέσο Μ.
Εικόνα 1
Παραδείγματα από την καθημερινή ζωή.
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΟΥΛΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Μεσοκάθετος ευθυγράμμου τμήματος» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές
(βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που
πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.