Φάση Σεναρίου

Γεωγραφία (ΔΕ) (Γυμνάσιο)

Ο Πύργος του Eiffel: ένα ταξίδι στη γνώση

3 ώρες

Πόσο ψηλός είναι ο πύργος του Eiffel;

45λεπτά

Γνωστικό αντικείμενο Μαθηματικών:Μέρος Β - Κεφάλαιο 2 - Τριγωνομετρία - Εφαπτομένη οξείας γωνίας

Οι μαθητές στη δεύτερη φάση του σεναρίου υπολογίζουν το ύψος του πύργου. Γνωρίζουν το μήκος της σκιάς του πύργου και την γωνία της με τη διεύθυνση των ακτίνων του ήλιου.

Χρήση αποθετηρίου Φωτόδεντρου - Λογισμικό Geogebra

 


Επίσκεψη στον πύργο του Eiffel

Χωριστείτε σε ομάδες για να δουλέψετε. Οι ομάδες παρουσιάζουν τις λύσεις τους στην τάξη

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να υπολογίσουμε το ύψος ενός κτιρίου. Αν θέλετε διαβάστε μια ιστορία ...

Προτείνετε να τη διαβάσετε σπίτι σας (http://users.uoa.gr/~nektar/science/history/rutherford_story.htm)

Γνωρίζουμε την εφαπτομένη οξείας γωνίας - Θα μας βοηθήσει να βρούμε το ύψος του πύργου του Eiffel;

Πατήστε πάνω στην εικόνα. Ακολουθείστε τις οδηγίες της άσκησης επιλέγοντας τη Δραστηριότητα 1 και τη Δραστηριότητα 2

Το πρόβλημα εύρεσης του ύψους του πύργου του Eiffel

Φανταστείτε ότι επισκέπτεστε το Παρίσι, και θέλετε να μάθετε το ύψος του Πύργου του Eiffel χρησιμοποιώντας τις γνώσεις σας στα μαθηματικά.

Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο από το Φωτόδεντρο. Θα σας βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος

Πατήστε πάνω στην εικόνα. Ακολουθείστε τις οδηγίες της άσκησης επιλέγοντας τη Δραστηριότητα

Μέτρηση γωνίας - Εφαρμογή Εmpire state (Νέα Υόρκη)

Άσκηση εμπέδωσης (Μπορεί να γίνει σπίτι)

Συμπληρώστε τα κενά ώστε να υπολογίσετε τη γωνία θ


Εύρεση απόστασης της λίμνης

Άσκηση αυτοαξιολόγησης (Μπορεί να γίνει σπίτι)

Βοηθήστε τον Αλέξανδρο να βρει την απόσταση που θέλει

Η εικόνα υπάρχει παραπάνω

Η εφ60ο=1,732

Δημιουργός Σεναρίου: ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΒΑΚΑΛΟΥΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Ο Πύργος του Eiffel: ένα ταξίδι στη γνώση» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
2598