Φάση Σεναρίου

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά (Άλλο)

Γράφoντας με το φως (Εισαγωγή στη Φωτογραφία)

3 ώρες

Αφόρμηση

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fe1_o_reporter.docx fe2_foto_eisagogiko.docx video_vrazilia_faveles_matia_sto_oraio_paihnidi-1.docx

Πρόκειται για την πρώτη φάση της διδασκαλίας μας και κρίνεται εξόχως σημαντική, καθώς στο πλαίσιο της αφόρμησης το ενδιαφέρον μας εστιάζεται στο να αποσπάσουμε την προσοχή των μαθητών. Έτσι θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε κίνητρα μάθησης και ευνοϊκότερες προϋποθέσεις για την κατάκτηση του γνωστικού αντικειμένου από τους μαθητές. Θα ξεκινήσουμε με ερωτήσεις για το το ρόλο της φωτογραφίας μέχρι τώρα στη ζωή των μαθητών και στη συνέχεια θα υπάρξει μια πρώτη επαφή μέσα από βίντεο που αφηγείται ιστορίες φωτογραφικές. Θα ολοκληρώσουμε με την προβολή ενός φωτογραφικού πρότζεκτ στις φαβέλες της Βραζιλίας.


Olhar Bom De Bola (Regard sur le beau jeu) Ματιά στο ωραίο παιχνίδι

Το βίντεο δεν περιέχει ελληνικούς υπότιτλους , οπότε καλό είναι ο εκπαιδευτικός να διαβάζει στα παιδιά, όταν θα προβάλλεται, το κείμενο της μετάφρασης (επισυνάπτεται ως φύλλο εργασίας Νο3).

Σε περίπτωση που ο χρόνος της μίας διδακτικής ώρας δεν επαρκεί, ο εκπαιδευτικός μπορεί να δείξει μέρος του βίντεο, παραλείποντας τα τελευταία λεπτά.

Αρχική Ανατροφοδότηση


Άρθρο "Μικροί Πελέ με κάμερες"

Το παρακάτω άρθρο περιγράφει ένα φωτογραφικό πρότζεκτ που έφερε κοντά τα παιδιά μιας φαβέλας στη Βραζιλία με την τέχνη της φωτογραφίας. Ο εκπαιδευτικός κάνει μια αναφορά στο κείμενο πριν ακολουθήσει η προβολή του βίντεο.

Ο φωτοΡΕΠΟΡΤΕΡ


Ο άνθρωπος μέσα από τη φωτογραφία


Μια πρώτη γεύση με την επαγγελματική και ερασιτεχνική φωτογράφιση, έννοιες και εργαλεία.
Δημιουργός Σεναρίου: Μαρία Καλαμέρα (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Γράφoντας με το φως (Εισαγωγή στη Φωτογραφία)» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2751