Φάση Σεναρίου

Χημεία (Γενικό Λύκειο)

«Ας σπάσουμε τον πάγο: Γνωριμία με τις οργανικές ενώσεις»

2 ώρες

Οργανική χημεία και καθημερινότητα

25λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_1.pdf

Στη φάση αυτή οι μαθητές παρακολουθούν αρχικά το 1ο βίντεο  που επιδιώκει να τους οδηγήσει στο να σκεφτούν, να αναρωτηθούν και να καταγράψουν ορισμένες χαρακτηριστικές κατηγορίες οργανικών ενώσεων που συναντούν στην καθημερινότητα τους. Στη συνέχεια παρακολούθούν το 2ο βίντεο με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά εμφανίζονται οι κατηγορίες των οργανικών χημικών ενώσεων. Συγκρίνουν διαδραστικά τις αρχικές απαντήσεις-υποθέσεις τους μέσω ερωτήσεων με κάρτες. Τέλος παρακολουθούν μία εφαμογή του ψηφιακού αποθετηρίου (Φωτόδεντρο) και εκτελούν μία άσκηση αντιστοίχησης όρων.   


Μία συνηθισμένη μέρα Ι

Προβολή1

Μία συνηθισμένη μέρα ΙΙ

Προβολή2

Οργανική Χημεία, η Χημεία του Άνθρακα


Παρακολουθήστε με προσοχή τις σελίδες 5 έως 21

Επιβεβαιώνω τις προβλέψεις μου

Συμπληρώστε τις απαντήσεις σας με μικρά γράμματα

Βρίσκω τα σωστά ζεύγη

Η αντιστοίχηση είναι αμφιμονοσήμαντη

Δημιουργός Σεναρίου: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο ««Ας σπάσουμε τον πάγο: Γνωριμία με τις οργανικές ενώσεις»» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
3045