Φάση Σεναρίου

Πληροφορική (Γενικό Λύκειο)

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

2 ώρες

Κατανοήση της δομής επανάληψης

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_1.pdf

Οι μαθητές καλούνται να κατανοήσουν τη δομή επανάληψης με χρήση απλών παραδειγμάτων. Για τον λόγο αυτό, ζητείται να απαντήσουν στα ερωτήματα της δραστηριότητας 1 του Φύλλου Εργασίας. Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να συνεργάζεται μαζί τους, να τους καθοδηγεί και να τους παροτρύνει έτσι ώστε να συνεχίσουν τη διερεύνηση. Στη συνέχεια, μέσα από τη δραστηριότητα 2 οι μαθητές μαθαίνουν ποια είναι τα πλακίδια/εντολές επανάληψης που χρησιμοποιούνται στο Scratch ενώ με τη δραστηριότητα 3 δημιουργούν το πρώτο τους πρόγραμμα το οποίο εμπεριέχει μία δομή επανάληψης. Στο τέλος γίνεται χρήση των διαδραστικών εργαλείων του σεναρίου για την ανατροφοδότηση της γνώσης.


Απλή επανάληψη


Διαφορές δομή ακολουθίας και δομή επιλογής


Δημιουργός Σεναρίου: Δημήτριος Ματθές (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
3123