Φάση Σεναρίου
Μαθηματικά (ΠΕ) (Δημοτικό)
Καθετότητα
Αρχικά γίνεται διερεύνηση των πρότερων γνώσεων των μαθητών. Ειδικότερα, οι μαθητές καλούνται να δώσουν απαντήσεις σχετικά με την έννοια της "απόστασης", αναφέροντας ταυτόχρονα συγκεκριμένα παραδείγματα από την καθημερινή τους ζωή.
Στη συνέχεια, επεξεργάζονται ένα πρόβλημα που τους δίνεται και δίνουν τις δικές τους εξηγήσεις.
Κατόπιν, παρακολουθούν ένα διαδραστικό βίντεο με θέμα την απόσταση σημείου από ένα ευθύγραμμο τμήμα.
Τέλος, ανακαλύπτουν τις κάθετες ευθείες με μια δραστηριότητα σε περιβάλλον δυναμικής γεωμετρίας.
Με την ολοκλήρωση των παραπάνω οι μαθητές ελέγχουν τις γνώσεις τους και εργάζονται σε Φύλλο Εργασίας που περιλαμβάνει σχετικές δραστηριότητες.
Η έννοια της "απόστασης"
Ο πύργος της Πίζας
Ποιος μαθητής πιστεύετε ότι έκανε τη σωστή μέτρηση; Εξηγώ γιατί.
Απόσταση σημείου από ένα ευθύγραμμο τμήμα Διευκρίνιση
Κάθετες ευθείες Διευκρίνιση
Ελέγχω τις γνώσεις μου
Περνώ τη διάβαση
Διάβαση Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΛΚΙΖΑΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΖΥΜΠΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ/ΠΑΝΑΓΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ/ΣΚΟΥΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (Συντονιστής)