Φάση Σεναρίου
Φυσική (ΔΕ) (Γενικό Λύκειο)
Έναυσμα ενδιαφέροντος
10λεπτά
Φύλλα Εργασίας
i_proseggisi_tis_geometrikis_optikis_-_fyllo_1a.docx
i_proseggisi_tis_geometrikis_optikis_-_fyllo_1v.docx
Για τις ομάδες Α:
Για έναυσμα του ενδιαφέροντος μέσω εικόνων οι μαθητές απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν σε εμπειρικές τους γνώσεις σε σχέση με το φαινόμενο της ανάκλασης.
Για τις ομάδες Β:
Για έναυσμα του ενδιαφέροντος μέσω διαδραστικού video οι μαθητές απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν σε εμπειρικές τους γνώσεις σε σχέση με το φαινόμενο της διάθλασης.
Και οι δύο ενασχόλησης ομάδες επεξεργάζονται με φύλλα εργασίας.
Φαινομένη ανύψωση αντικειμένου Διευκρίνιση
Για τις Ομάδες Β
Γιατί όταν βάζουμε νερό στο ποτήρι βλέπουμε το νόμισμα;
Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΦΙΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΚΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Η προσέγγιση της γεωμετρικής οπτικής: Ανάκλαση και Διάθλαση » έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).