Φάση Σεναρίου
Γερμανική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)
Έρευνα και συλλογή στοιχείων
Οι μαθητές χωρίζονται σε 4 ομάδες. Ανατρέχουν στις συγκεκριμένες ιστοσελίδες που τους δίνονται (https://www.djh-wl.de/de/jugendherbergen/altena-burg/ueber-uns/geschich… / https://www.djh-wl.de/de/jugendherbergen/altena-burg / http://www.hostelscentral.com/de/magazine/hostels-information/geschicht…) για να βρουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις της προηγούμενης φάσης και να δουν μόνοι τους, αν επιβεβαιώθηκαν οι υποθέσεις τους (μέθοδος ιστοεξερεύνησης - WebQuest)!
[Ο εκπ/κός ερευνώντας νωρίτερα τις ανωτέρω ιστοσελίδες, ανακάλυψε μια "διαφοροποίηση" της ίδιας πληροφορίας σε 2 απο τις ανωτέρω ιστοσελίδες. ΑΥΤΟ ίσως να το δουν και οι μαθητές. Αν όχι, τους το επισημαίνει ο εκπ/κός. Αν ναι, είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να γίνει μια μικρή αναφορά στο πόσο "αξιόπιστες" είναι ή μπορεί να είναι οι πληροφορίες, που αντλούμε από το διαδίκτυο!!!
- Στην ιστοσελίδα http://www.hostelscentral.com/de/magazine/hostels-information/geschicht… αναφέρεται ότι ο πρώτος Ξενώνας Νέων ιδρύθηκε το 1909. Ενώ στη ιστοσελίδα https://www.djh-wl.de/de/jugendherbergen/altena-burg/ueber-uns/geschich… αναφέρεται η χρονολογία 1912 για το ίδιο ακριβώς γεγονός! Για αυτό το λόγο υπάρχουν και οι δύο χρονολογίες στην εικόνα της προηγούμενης φάσης!]
- > Δίνονται 4 θέματα προς διερεύνηση στους μαθητές (μαζί με τις ιστοσελίδες που πρέπει να ψάξουν):
[Για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα ποια ομάδα θα ασχοληθεί με ποιο θέμα, γίνεται κλήρωση. Αν μετά κάποιες ομάδες θελήσουν να αλλάξουν μόνες μεταξύ τους τα θέματα, δεν υπάρχει πρόβλημα.]
a) Die Geschichte der Jugendherberge (https://www.djh-wl.de/de/jugendherbergen/altena-burg/ueber-uns/geschich…)
b) Jugendherbergen in DE (http://www.jugendherberge.de/)
c) Jugendherbergen in AT (http://www.jugendherberge.at/)
d) Jugentherbergen in CH (http://www.youthhostel.ch/de/home)
Ταυτόχρονα ενημερώνονται οι ομάδες ότι εκτός από την έρευνα και συλλογή πληροφοριών σχετικά με το θέμα τους, πρέπει να ετοιμάσουν και μια μικρή παρουσίαση σε PPT (ή χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Haiku Deck) ή ένα μικρό βίντεο-παρουσίαση χρησιμοποιώντας μια από τις παρακάτω εφαρμογές: animoto / movie maker / utellstory / Flipagram) ή ένα πόστερ/κολλάζ (χρησιμοποιώντας μια από τις παρακάτω εφαρμογές: canva / postermywall / PicCollage / smore / trackk ...) Ο Χρόνος για την τελική παρουσίαση της κάθε ομάδας ΔΕΝ θα υπερβαίνει τα 5 (πέντε) λεπτά!
Gruppe 1
Gruppe 2
Gruppe 3
Gruppe 4
Δημιουργός Σεναρίου: ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΡΔΑΛΟΥΠΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)