Φάση Σεναρίου
Τεχνολογία (Γυμνάσιο)
Εισροές-Εκροές, Συντελεστές παραγωγής
25λεπτά
Οι μαθητές, στο μάθημα Τεχνολογία Β΄ Γυμνασίου, πραγματοποιούν μια ομαδική εργασία με αντικείμενο τη μελέτη οργάνωσης και λειτουργίας μιας παραγωγικής μονάδας, που οι ίδιοι επιλέγουν. Στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σενάριο, θεωρούμε ότι οι μαθητές ήδη έχουν επιλέξει σαν παραγωγική μονάδα μελέτης ένα εργοστάσιο παρασκευής χυμών από πορτοκάλια
Στην 1η φάση του εκπαιδευτικού σεναρίου κάθε μαθητής εργάζεται μόνος του και μέσα από τις δραστηριότητες της φάσης γνωρίζει τις έννοιες "εισροές", "εκροές" και "συντελεστές παραγωγής"
Μπορείς να κάνεις το εργοστάσιο να λειτουργήσει; Διευκρίνιση
Για να λειτουργήσει το εργοστάσιο, πάτησε το βελάκι κάτω αριστερά και ακολούθησε τις οδηγίες που θα εμφανιστούν (το πάνω δεξιά βελάκι μεγαλώνει την οθόνη)
Όταν λειτουργεί ένα εργοστάσιο κάνει πολύ θόρυβο
Βρες τι είναι απαραίτητο για την παραγωγή των προϊόντων σε ένα εργοστάσιο Διευκρίνιση
Γύρισε τις κάρτες και βρες τις όμοιες. Διάβασε τα μηνύματα που εμφανίζονται
Πρέπει να θυμόμαστε τι θα χρειαστούμε για την παραγωγή των χυμών
Λίγες βοηθητικές ερωτήσεις Διευκρίνιση
Σύρε τις λέξεις από δεξιά στα κενά που βλέπεις ώστε οι προτάσεις να είναι σωστές
Ας τα πούμε πιο απλά
.
Δημιουργός Σεναρίου: Ιωαννης Τζωρτζακης (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Εισροές-Εκροές και Παραγωγή προϊόντων» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.