Φάση Σεναρίου
Φυσική (ΔΕ) (Γυμνάσιο)
Εισαγωγή
Στη φάση αυτή επιχειρείται διερεύνηση/ανάδειξη των ιδεών/γνώσεων/απόψεων των μαθητών σχετικά με τις έννοιες "βραχυκύκλωμα" και "ηλεκτρική ασφάλεια".
Μέσω 2 ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής που απαντώνται ατομικά ή ομαδικά στην ολομέλεια της τάξης (ενδεικτικά: ο εκπαιδευτικός προβάλλει διαδοχικά τις ερωτήσεις σε οθόνη προβολής και οι μαθητές, σε ομάδες των 2-3, πχ ανά θρανίο, χαρακτηρίζουν, αιτιολογώντας αν είναι δυνατόν, ως σωστή ή λανθασμένη διαδοχικά, μια ανά ομάδα, τις οκτώ απαντήσεις), με ανάπτυξη κατάλληλης συζήτησης από τον εκπαιδευτικό, ο εκπαιδευτικός αξιολογεί διαμορφωτικά το σχετικό γνωστικό υπόβαθρο των μαθητών του και -ανατροφοδοτούμενος- διαμορφώνει το σχεδιασμό του για τη συνέχιση της διδασκαλίας.
Ερώτηση πολλαπλής επιλογής 1
Ερώτηση πολλαπλής επιλογής 2
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΛΤΣΑΚΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΚΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)