Φάση Σεναρίου
Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)
Ανίχνευση πρότερων γνώσεων των μαθητών
15λεπτά
Ο/η εκπαιδευτικός, στην ολομέλεια, αξιοποιεί λογισμικό νοητικής χαρτογράφησης, προκειμένου να αποτυπώσει τις πρότερες γνώσεις των παιδιών σχετικά με τον Αίσωπο και τα λογοτεχνικά κείμενα αλληγορικής μυθοπλασίας που έχει δημιουργήσει. Η καταγραφή των ιδεών σε αυτή τη φάση ευνοεί αφενός τον εντοπισμό πιθανών παρανοήσεων των μαθητών, αφετέρου όμως την οικοδόμηση της νέας γνώσης και τη σύνδεσή της με τους διδακτικούς στόχους του σεναρίου.
Ενδεικτική εννοιολογική χαρτογράφηση πρότερων γνώσεων
Δημιουργός Σεναρίου: ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΛΙΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΑΜΠΑΖΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΤΣΑΛΑΓΙΩΡΓΟΥ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Ας φτιάξουμε μια ιστορία ωραία με τον Αίσωπο παρέα» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).