Φάση Σεναρίου

Πληροφορική (Γυμνάσιο)

Διαδίκτυο και Διαδίκτυο των Πάντων(Internet and Internet of Things-IoT)

2 ώρες

Γνωρίζω μουσικούς με το Διαδίκτυο-Αξιολόγηση

40λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_axiologisi.docx

Για την ανάπτυξη της φασης αυτής χρησιμοποιείται η τεχνική των ερωτοαπαντήσεων σχετικα με τις υπηρεσίες που παρέχονται απο τους δικτυακους τόπους , συζήτηση με τους μαθητές και  ασκήσεις  σε ομάδες εργασίας, Αφου αποσαφηνιστουν έννοιες ιστοσελίδας, domain name, μοναδικότητα του url συνεχίζουμε με παραδειγματα απο την εκπαιδευτική τηλεόραση (http://www.edutv.gr/deyterobathmia) για την δευτεροβάθμια, και γενικά από την καθημερινότητα.Πχ αφου παρακολουθήσουν το βίντεο "Αντόνιο Βιβάλντι - καταιγίδα storm Vivaldi" γινεται η ερώτηση απο που βλέπουμε το βίντεο και ακουμε το βιολί (Αναμενόμενη απαντηση απο τα ηχεια του Η/Υ αλλα εκμαιεύουμε την απάντηση απο τον συγκεκριμένο δικτυακο τόπο και μαλιστα με χρηση του tracert  μπορούμε να ζητήσουμε και  to ip του) Μπορουμε να ζητήσουμε απο τα παιδιά επιπρόσθετες πληροφορίες από το www.wikipedia.gr.Αλλη ομάδα μπορει να βρει πληροφορίες για την "Moonlight" του Μπετόβεν ή   "symphony No 40" toy Mozart. Το εποικοδομιστικό μοντέλο έχει ως βασική διδακτική παραδοχή ότι οι γνώσεις δεν μεταδίδονται αλλά ‘οικοδομούνται’ και αναδομούνται ατομικά από τον μαθητή, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη μάθησή του. Δινεται στις ομάδες και το επισυναπτόμενο φύλλο εργασίας.


Ιστοσελίδα-Δικτυακος τοπος -Url


Αντόνιο Βιβάλντι - καταιγίδα storm Vivaldi

Αντόνιο Βιβάλντι - καταιγίδα storm Vivaldi

Αντόνιο Βιβάλντι - καταιγίδα storm Vivaldi

Beethoven-Moonlight Sonata (Mvt. 1)

Beethoven-Moonlight Sonata (Mvt. 1)

Beethoven-Moonlight Sonata (Mvt. 1)

Δημιουργός Σεναρίου: ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΜΥΡΩΝΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΩΤΣΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Διαδίκτυο και Διαδίκτυο των Πάντων(Internet and Internet of Things-IoT)» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
146