Φάση Σεναρίου

Μηχανολογία (Ε.Ε.) (Επαγγελματικό Λύκειο)

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ

2 ώρες

Καθοδηγούμενη πρακτική εξάσκηση

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_1_-_metrisi_kyvismoy_mek.docx fyllo_ergasias_2_-_metrisi_kyvismoy_mek.docx

Σε αυτή τη φάση αφού έχετε μελετήσει το υλικό που σας δόθηκε καλείστε να προχωρήσετε στην πραγματοποίηση της άσκησης.   Αρχικά θα δοθεί στον καθένα σας ένα ατομικό φύλλο εργασίας. Ζητείται από εσάς να απαντήσετε σε κάποιες ερωτήσεις, που αφορούν τον τρόπο με τον οποίο προτείνετε να δουλέψουμε έτσι ώστε να ολοκληρώσουμε την άσκηση.

Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα μέσα που θα χρησιμοποιήσετε για την ολοκληρωση της εργασίας καθώς και η πορεία εργασίας που θα ακολουθήσετε.

Πριν από την πορεία εργασίας μπορείτε να μελετήσετε και να θυμηθείτε ξανά τη χρήση του παχυμέτρου.

Σε αυτή την άσκηση θα χρειαστεί να ανασύρετε από τη μνήμη σας, τις γνώσεις που έχετε για τη πραγματική λειτουργία μιας ΜΕΚ.


Απαιτούμενα μέσα για την άσκηση


Αν υπάρχουν απορίες σχετικά με τη χρήση του παχυμέτρου μελετήστε το παρακάτω υλικό

Εργαστηριακή Άσκηση


Μέτρηση με παχύμετρο

Αν δεν θυμάστε τη χρήση και τον τρόπο μέτρησης με παχύμετρο μελετήστε το παρακάτω κείμενο και παρακολουθείστε το βίντεο που ακολουθεί.

Σχήμα 1 : Παχύμετρο


Σχήμα 2 : Κλίμακα βερνιέρου


Πορεία εργασίας

Θα πρέπει να ακολουθήσετε με κάθε επιμέλεια τα παρακάτω κατά σειρά βήματα.

Δραστηριότητα για σκέψη

Στην παρακάτω άσκηση καλλούμαστε να διαλευκάνουμε ορισμένα ερωτήματα που είναι κρίσιμα για την σωστή εκτέλεση της εργαστηριακής άσκησης.

Απαραίτητες γνώσεις από ΜΕΚ

Για την επιτυχή ολοκλήρωση της εργαστηριακής άσκησης είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε πολύ καλά τον τρόπο λειτουργίας μιας ΜΕΚ.

Ερωτήσεις επανάληψης


Δημιουργός Σεναρίου: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΓΟΜΑΤΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
153