Φάση Σεναρίου

Μαθηματικά (ΔΕ) (Γενικό Λύκειο)

Συμμετρίες Συνάρτησης

2 ώρες

Άρτιες και Περιττές συναρτήσεις

35λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fasi_3_-_fyllo_ergasias_1_a.pdf fasi_3_-_fyllo_ergasias_2_a.pdf

Σε αυτή τη φάση του σεναρίου οι μαθητές δημιουργούν τον ορισμό των άρτιων και περιττών συναρτήσεων, ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:

Σταδιο 1 (Φύλλο εργασίας 1, Διαδραστικό γράφημα: Γραφική παράσταση άρτιας συνάρτησης, Διαδραστική παρουσίαση: Θεωρία Άρτιας συνάρτησης)

Ακολουθείστε τις οδηγίες που θα βρείτε στο Φύλλο Εργασίας 1 και με τη βοήθεια του Διαδραστικού γραφήματος "Γραφική παράσταση άρτιας συνάρτησης" υλοποιήστε όλες τις δραστηριότητες. Ακολούθως η διαδραστική παρουσίαση "Θεωρία άρτιας συνάρτησης" ανακεφαλαιώνει τα ευρήματα και διατυπώνει τον ορισμό και τις βασικές γεωμετρικές ιδιότητες της άρτιας συνάρτησης. 

Σταδιο 2 (Φύλλο εργασίας 1, Διαδραστικό γράφημα: Γραφική παράσταση περιττής συνάρτηση, Διαδραστική παρουσίαση: Θεωρία Περιττής συνάρτησης)

Ακολουθείστε τις οδηγίες που θα βρείτε στο Φύλλο Εργασίας 2 και με τη βοήθεια του Διαδραστικού γραφήματος "Γραφική παράσταση περιττής συνάρτησης" υλοποιήστε όλες τις δραστηριότητες. Ακολούθως η διαδραστική παρουσίαση "Θεωρία περιττής συνάρτησης" ανακεφαλαιώνει τα ευρήματα και διατυπωνει τον ορισμό και τις βασικές ιδιότητες της περιττής συνάρτησης.


Γραφική παράσταση άρτιας συνάρτησης


Γραφική παράσταση περιττής συνάρτησης


Θεωρία άρτιας συνάρτησης


Θεωρία περιττής συνάρτησης


Δημιουργός Σεναρίου: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΕΙΣΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΣΚΟΥΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Συμμετρίες Συνάρτησης» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
446