Φάση Σεναρίου

Μαθηματικά (ΔΕ) (Γενικό Λύκειο)

Συμμετρίες Συνάρτησης

2 ώρες

Επέκταση των εννοιών της συμμετρίας

30λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fasi_4_-_fyllo_ergasias_1_b.pdf fasi_4_-_fyllo_ergasias_2.pdf

Σε αυτή τη φάση οι μαθητές καλούνται να:

Στάδιο 1 (Φύλλο εργασίας 1, Διαδραστικό σχήμα "Διερεύνηση της συμμετρίας συνάρτησης") διερευνήσουν τις συμμερίες μιας συνάρτησης με τρεις παραμέτρους με στόχο να αξιολογήσουν τις γνώσεις που απέκτησαν στην προηγούμενη ενότητα.

Στάδιο 2 (Φύλλο εργασίας 2, Διαδραστικό σχήμα "Συμμετρίες δύο συναρτήσεων") διαπραγματευτούν μια άσκηση αυξημένης δυσκολίας που επεκτείνει τις διδαχθείσες έννοιες των προηγούμενων φάσεων.

Στάδιο 3 (Κείμενο "Οδηγός για περαιτέρω μελέτη") μελετήσουν βαθύτερα και εκτενέστερα την έννοια της συμμετρίας προτείνοντάς τους σχετικές βιβλιογραφικές αναφορές, ιστοσελίδες κλπ.
 


Συμμετρίες δύο συναρτήσεων


Οδηγός για περαιτέρω μελέτη


Διερεύνηση της συμμετρίας συνάρτησης

Ακολουθήστε τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας 1

Ακολουθήστε τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας 1

Δημιουργός Σεναρίου: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΕΙΣΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΣΚΟΥΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Συμμετρίες Συνάρτησης» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
447