Φάση Σεναρίου

Μαθηματικά (ΠΕ) (Δημοτικό)

Τα μοτίβα στην καθημερινή μας ζωή

3 ώρες

Αποστολή στην Κοκκινοχώρα

60λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_1_apostoli.pdf fyllo_ergasias_2_kodikos.pdf fylladio_3_paizoyme_moysiki.pdf

Οι μαθητές αναλαμβάνουν να σώσουν την Κοκκινοχώρα από τον κόκκινο δράκο.

1η δραστηριότητα

Δημιουργούν το δικό τους χαλί για το ταξίδι τους, δημιουργώντας το δικό τους μοτίβο (4ος διδακτικός στόχος- δημιουργία μοτίβου).

2η δραστηριότητα

Λύνουν το μυστικό κωδικό για την είσοδο στην Κοκκινοχώρα, ανακαλύπτοντας τα μοτίβα που κρύβονται πίσω από αυτόν (2ος διδακτικός στόχος- αναγνώριση κανόνα μοτίβου).

3η δραστηριότητα

Σώζουν την πόλη από τον κόκκινο δράκο!Πριν αποχαιρετήσουν τους κατοίκους της, τους παίζουν το δικό τους μουσικό κομμάτι, δημιουργώντας το δικό τους μοτίβο (4ος διδακτικός στόχος).
 


Το μαγικό χαλί του ταξιδιού σας !

Ήρθε η ώρα να ταξιδέψετε στην Κοκκινοχώρα με το μαγικό μας χαλί! Κάθε ομάδα δημιουργεί το δικό της χαλί για το ταξίδι. Το χαλί σας πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένο μοτίβο! Συνεργαστείτε για τη δημιουργία του και παρουσιάστε το στην τάξη!

Δειξτε το χαλί σας στις άλλες ομάδες. Θα καταφέρουν να βρουν τον κανόνα που χρησιμοποιήσατε;

Η αποστολή σας βρίσκεται στο φύλλο εργασίας 1! Καλή επιτυχία !


Φτάσατε στην Κοκκινοχώρα! Ήρθε η ώρα να λύσετε τον μυστικό κωδικό της πόλης. Ανοίξτε το φύλλο εργασίας 2.


Σώσατε την Κοκκινοχώρα από τον κόκκινο δράκο! Θέλετε να παίξετε μουσική; Ανοίξτε το φύλλο εργασίας 3.


Λύση του πρώτου γρίφου!


Λύση του δεύτερου γρίφου!

Ελέγξτε την απάντησή σας, μετά τη συμπλήρωση του δεύτερου γρίφου στο φύλλο εργασίας 2.

Δημιουργός Σεναρίου: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΖΥΜΠΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ/ΠΑΝΑΓΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ/ΣΚΟΥΡΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Τα μοτίβα στην καθημερινή μας ζωή» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
453